Da li možete kupcu da kažete ne? Postoje situacije kada niste u mogućnosti da izađete u susret kupcu. Tada je potrebno objasniti kupcu razloge zašto ne možete da mu izađete u susret, pokazati mu empatiju i ponuditi alternativu. Sledeći tekst govori o tome.
Pročitaj ceo tekst » »Prodajni sastanak je bitan alat rukovodioca prodaje u menadžmentu prodaje i procesu rukovođenja timom. Prodajni sastanak treba da bude: produktivan, motivacioni i da obezbedi kvalitetnu dvosmernu komunikaciju. Kada idete na prodajni sastanak, potrebno je da jasno znate šta vam je CILJ SASTANKA.
Pročitaj ceo tekst » »Cross-Selling tehnike se koriste da se postojećim klijentima ponude drugi, komplementarni proizvodi ili usluge iste firme. Čim kupac ubaci nešto u korpu, potrebno mu je ponuditi artikle koji su u vezi sa izabranim artiklom. Ono što prodavci McDonald’s-a dobro znaju da rade je Cross selling ili vezana prodaja.
Pročitaj ceo tekst » »Zaključenje prodaje je proces koji podrazumeva pomoć kupcu da donese korisnu odluku. To je momenat kada kupac donese odluku i kaže vam: “Da. Kupujem”. Da bi lakše ubedili kupca da kupi proizvod prodavci koriste određene tehnike kao što su: slična situacija, predstojeći događaj i direktno zaključenje.
Pročitaj ceo tekst » »To je momenat kada kupac donese konačnu odluku i kaže vam: “Da. Kupujem”. Koje sve tehnike možete koristiti pri zaključenju prodaje?
Pročitaj ceo tekst » »