Tehnike prodaje su načini kojima želimo da utičemo na odluku kupca. Tehnike zaključenja prodaje se koriste pred kraj razgovora. Prilikom prodajnog procesa bitni su kupovni signali. Jedan od kupovnih signala je kada se kupac ponaša kao da poseduje proizvod.
Pročitaj ceo tekst » »Clienting je nova poslovna filozofija koja u središte poslovnih odnosa stavlja klijenta i njegove potrbe. Ključni elementi dobrog klijentinga su: kvalitetne baze podataka kupaca, konstantno praćenje promenjenih potreba klijenta, zadržavanje klijenata…
Pročitaj ceo tekst » »Levak tehnika je jedna od tehnika vođenja prodajnog razgovora. Ona određuje strukturu razgovora, u kom se polazi od opštih stvari ka pojedinačnim. Posle završene prve faze u kojoj se postavljaju opšta pitanja prodavac treba kupca da uvede u levak.
Pročitaj ceo tekst » »Prema nekim istraživanjima kupcu je potrebno u proseku oko tri sekunde da bi uočio prozvod na vašoj polici. Način izlaganja proizvoda koji imate u vašim radnjama čini razliku u odnosu na konkurenciju.
Pročitaj ceo tekst » »Controller Akademija je osnovana u Gautingu, od strane Dr Albrecht Dayhle koji se smatra “ocem controllinga”. Sales controlling podrazumeva: postavljanje ciljeva, planiranje aktivnosti i ostvarenje ciljeva. Sledeći tekst govori o treningu iz sales controlling-a.
Pročitaj ceo tekst » »