Sales controlling u Srbiji je pametan, pričljiv, zanimljiv, ima jake bicepce, duhovit… ICV Srbija je organizovao 4. sastanak svojih članova – controllera u zgradi Farmalogista. Cilj sastanka je bio edukacija članova i networking. Na sastanku je bilo 60 controllera.
Pročitaj ceo tekst » »Next step ili sledeći korak je faza u procesu prodaje koja kratko traje. Ne mora svaki prodajni proces da se zaključi prodajim, ali se mora završiti sledećim korakom. To su jednostavna pitanja kao što je: “Da li možemo da se dogovorimo za sledeći sastanak?”
Pročitaj ceo tekst » »Koliko ste puta bili u situaciji da dok kupujete u prodavnici imate neki prigovor, na cenu, boju, veličinu …Prodaja bez prigovora ne postoji, kao što ne postoji ni život bez problema. Prodavcima je važno da neutrališu prigovor, da ga ne shvataju lično. Prigovore treba shvatiti kao poziv da kupci dobiju više informacija o proizvodu.
Pročitaj ceo tekst » »Čak i kada smo sve lepo objasnili našem kupcu, argumentovali sve koristi i prednosti njegove kupovine, može se desiti da nam kupac kaže: “Ja bih još da razmislim”. Ne odustajte, ne napuštajte kupca, ne pristajte na odbijanje, već koristite tehnike za zaključenje prodaje kao što su: VOĐENJE, PRITISAK i DA RAZMISLIM.
Pročitaj ceo tekst » »Prodavci se često pozivaju na potrebe kupaca. Šta je ključno u sagledavanju potreba kupaca? Bitno je dobro pripremiti se za razgovor sa kupcem, kao i vođenje računa o postavljanju pitanja: da li su to pitanja otvorenog ili zatvorenog tipa. Otvorena pitanja podstiču sagovornika da nam da što više informacija.
Pročitaj ceo tekst » »