Koliko god da mislimo da smo ovladali veštinom nabavke i prodaje uvek postoji prostor za unapređenje. U svakoj prodavnici postoji 6 principa koje bi trebalo poštovati. Pravi način implementacije tih principa doprinosi komercijalnom i privlačnom izgledu prodavnice. Oni doprinose optimizaciji prodajne površine.
Pročitaj ceo tekst » »Stručnjak za prodaju Grant Cardone kaže da u svakoj igri, pa tako i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju.Neka od njih su: uvek dostavite ponudu u pismenoj formi; komunicirajte jasno; ostvarite kontakt očima; koristite se humorom…
Pročitaj ceo tekst » »Ljudi u Koreji imaju zgusnut dnevni raspored. Dosta vremena provode na poslu. Britanski trgovački gigant Tesco dosetio se inovacije, HomePlus virtuelnih marketa, gde umesto da kupci idu u radnju, radnja dolazi kod njih. Stanicu metroa u Seulu oblepili su posterima koji prikazuju Tescoove proizvode sa QR kodovima.
Pročitaj ceo tekst » »U sledećem tekstu Vladimir Hadžić, doktor veterinarske medicine i stručni konsultant u Royal Vet-u, nam navodi tri najveća izazova koje je ova firma imala pre uvođenja novog poslovnog rešenja i način na koji je te izazove rešio Microsoft Dynamics CRM.
Pročitaj ceo tekst » »Merčendajzing predstavlja način izlaganja robe. Primenom njegovih osnovnih principa i pravila može da dođe do znatnog poboljšanja prodaje i ostvarenja većeg profita. Kod merčendajzinga treba obratiti posebnu pažnju na rafove, kase i ostrva.
Pročitaj ceo tekst » »