U uvek dinamičnom svetu poslovanja, jedna stvar je sigurna: ljudi su željni priča. Kroz vekove, pripovedanje je bilo osnovno sredstvo prenošenja znanja, vrednosti i iskustava s generacije na generaciju. Danas, tajna uspešnih marketinških kampanja i komunikacijskih strategija leži u umetnosti storytellinga
Pročitaj ceo tekst » »AI tehnologija svakim danom sve više ulazi u naše živote. Ona omogućava ljudima da brže i efikasnije obavljaju svakodnevne, repetitivne zadatke, uz transfer ovih aktivnosti sa čoveka na pametne uređaje. Veštačka inteligencija nudi ljudima uštedu vremena, kao i prostor za istraživanje kreativnosti i mašte. Osim toga što je veoma korisna, može biti i dobar izvor
Pročitaj ceo tekst » »Šta je to stres? Univerzalna definicija stresa ne postoji, a često se i sami stučnjaci oko njih ne slažu. Možemo reći da je stres reakcija organizma na bilo kakvu promenu u okruženju! Ili da je stres stanje koje se javlja kada osoba opaža da “zahtevi nadmašuju lične i socijalne resurse koje je osoba u stanju
Pročitaj ceo tekst » »Većina kompanija ima mnogo podataka o svom talentu, ali da li se oni efikasno koriste za povećanje učinka?
Pročitaj ceo tekst » »Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
Pročitaj ceo tekst » »