Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
Pročitaj ceo tekst » »O tome šta će kupiti, gde putovati i ručati, šta nositi na sebi, potražiće uz „pomoć prijatelja” na omiljenom mestu za komunikaciju – na društvenim mrežama.
Pročitaj ceo tekst » »Sećam se, iako bi se moglo reći da pripadam takozvanoj generaciji “milenijalsa”, kako je bilo u vreme 90-ih. Jedna prodavnica u kraju do koje je trebalo 10-15 minuta da se stigne, jedna apoteka, još udaljenija, dva bioskopa sa godišnjim repertoaraom, državni fakulteti, i dr…
Pročitaj ceo tekst » »Kompanije moraju skinuti korporativne maske. U nadi da će se bolje povezati s potrošačima, svojim brendovima već daju ljudsko lice. Lice s vrlinama, ali i manama.
Pročitaj ceo tekst » »Koliko imate godina? Ako kao ja smatrate da ste u „najboljim godinama“ – iako ljudi oko vas ne misle tako – i prošli ste klasično ekonomsko obrazovanje, znate, pratite ili vas zanima nešto o marketingu, verovatno se pitate – šta se dogodilo? Portali, mreže, lajkovi, šerovi, tagovi, foloveri, influenseri. A niko se tome ne čudi. Osim vas, naravno. E pa došlo je vreme da se osvestite. Dobro došli u doba digitala! OK, znam, ispravnije bi bilo reći digitalnog marketinga, digitalnog segmenta marketinga, ali – želimo biti cool. Dakle – digital!
Pročitaj ceo tekst » »