Koja vrsta reklama privlačI najviše pažnje? Da li su to duhovite reklame koje zahtevaju kreativnost, izazivajući znatiželju i odmeh? Da li veći uspeh imaju obične reklame? Ili pak šokantne reklame. Pročitajte i pogledajte sledeći tekst, pa odlučite sami.
Pročitaj ceo tekst » »Dolaskom digitalne revolucije klasičan marketing se promenio. Digitalni mediji su suštinski promenili način odlučivanja potrošača o kupovini. Danas potrošači koriste Google i druge pretraživače u potrazi za informacijama. Na taj način oni otkrivaju da postoje brendovi za koje čak nisu ni čuli.
Pročitaj ceo tekst » »Henry Ford je rekao: “Znam da je pola mog oglašavanja bačen novac. Ali problem je što ne znam koja polovina”. Po Fournaise Track istraživanju čak 73% generalnih direktora smatra da marketing menadžeri nemaju nikakav poslovni kredibilitet, obzirom da uglavnom ne uspevaju da kvantifikuju uspeh svojih kampanja.
Pročitaj ceo tekst » »Na aukciji u Kristisu prodata je jedna, jedina fotografija za 4,3 miliona dolara! Fotografija se zove Rajna II, a autor je Andreas Gurski. Fotografija prikazuje reku Rajnu. Šta određuje vrednost ove fotografije? Da li ona zaista toliko vredi? Odgovore možda pronađete u sledećem tekstu…
Pročitaj ceo tekst » »Benetton je uvek fascinirao sa svojim reklamnim kampanjama. Sada je podigao nivo igre na još viši nivo. Da li su Benneton reklame šokantne, kreativne ili nešto treće? Da li je cilj ovakvog reklamiranja izgradnje brand karaktera, imidža, emotivne povezanosti sa kupcima ili ukazivanje na probleme koje danas postoje u društvu?
Pročitaj ceo tekst » »