Kako Stive Jobs radi istraživanje tržišta: “Mi prvo zaposlimo jako pametne ljude, i onda ih pustimo da kreativno osmisle neki novi “cool” proizvod koji bi im trebao. Potom svi dobro razmislimo da li bi tako nešto i veliki broj drugih ljudi ljudi želeo da ima. “
Pročitaj ceo tekst » »Ličnost obuhvata neponovljiv, relativno čvrsto integriran, stabilan i kompleksan psihički sklop osobina, koji određuje karakteristično i dosljedno ponašanje individue. Koje osobine ima vaš brend menadžer? Da li je on umetnik, knjigovođa, P&G čovek, vojnik, zaštitnik potrošača, mazohista, sadista ili političar?
Pročitaj ceo tekst » »Koju marku najviše volite? Koje kupujete ili biste kupili kad biste bili u mogućnosti? Čija torba vam je najlepša? Automobil? Sat? U luksuzne brendove spadaju Gucci, Dior, Prada, Ferrari, Lamborghini… Zanimljivo je da su svi brendovi iz Italije, Francuske i Švajcarcke. Koji je najluksuzniji?
Pročitaj ceo tekst » »Koji su najbolji globalni brendovi u maloprodaji? Koje brendove iz maloprodaje najviše koriste potrošači širom sveta? A koji najduže opstaju na tržištu? Istraživanja su pokazala da je najbolji globalni brend u maloprodaji Walmart. Za njim slede Amazon, Tesco i Auchan.
Pročitaj ceo tekst » »Kom se privoleti carstvu? U vremenu ekspanzije interneta i drruštvenih mreža postavlja se pitanje ko ima veću prednost: google+ ili facebook? Ukoliko koristite video pozive, želite organizovane informacije vaš izbor će biti google+. Ako pak želite više prijatelja, koristite brendove i marketing odlučićete se za facebook.
Pročitaj ceo tekst » »