Inovacija je primena nove i poboljšane ideje, postupka, dobra, usluge i procesa koji donosi nove koristi ili kvalitet u primeni proizvoda. Inovacije u širem smislu donose poboljšanja u području konstrukcije proizvoda. Inovacije se koriste i u oblasti marketinga, konkretnije reklama, a sve u cilju da privlačenja pažnje potroša.
Pročitaj ceo tekst » »LinkedIn je najveća svetska profesionalna mreža sa preko 120 miliona članova i brzo raste. LinkedIn vam omogućava stvaranje poslovnih kontakatra, razmijenite znanja, ideja i mogućnosti uz širu mrežu profesionalaca. Koliko direktora prodaje koristi LinkedIN ? Istraživaja pokazuju da je to 23 %.
Pročitaj ceo tekst » »Da li je teže biti pilot ili brend menadžer? Upravljanje brendom ili upravljanje vojnim borbenim avionom? Šta su sličnosti, a šta su razlike između ova dva zanimanja? Pilot koristi radar koji pokazuje okruženje letelice, formacije prijateljskih i neprijateljskih aviona. Umesto radara brend menadžer koristi istraživanje.
Pročitaj ceo tekst » »EST MODEL može da pomogne u definisanju jasne ponude ka potrošaču. Za trgovca je bolje da da najbolju ponudu specifičnoj grupi potrošača nego da pokušava da bude najbolji u svemu i za svakoga. EST MODEL identifikuje pet kritičnih oblasti: asortiman, cena, moda, usluga, brza usluga.
Pročitaj ceo tekst » »Ovaj tekst se ne čita… već gleda! Potrošači vole zanimljive, neobične, duhovite, vesele, šokantne reklame. Ali, vole i reklame koje imaju seksualni prizvuk. Neke od ovih reklama su na granici dobrog ukusa; neke su “blage”. Kod većine reklama nećete ni zapaziti proizvod koji se reklamira.
Pročitaj ceo tekst » »