BSC je instrument koji se koristi za transformisanje organizacionih strateških ciljeva u pokazatelje performansi. BSC je strukturiran pristup za korišćenje informacija vezanih za merenje performansi koji olakšavaju postavljanje ciljeva, pomažu u alociranju resursa, omogućavaju menadžerima održavanje ili promenu strategije.
Pročitaj ceo tekst » »Koja vrsta reklama privlačI najviše pažnje? Da li su to duhovite reklame koje zahtevaju kreativnost, izazivajući znatiželju i osmeh? Da li veći uspeh imaju obične reklame? Ili pak šokantne reklame? Pročitajte i pogledajte sledeći tekst, pa odlučite sami…
Pročitaj ceo tekst » »BCG matrica se koristi od 1970 godine. To je jednostavan dijagram, koji kao ose koristi relativni udeo na tržištu i rast samog tržišta. Omogućava da se “na prvi pogled” prenese strateška poruka kroz menadžersku vertikalu organizacije i samim tim osigura da opšti pravac poslovanja i razvoja bude nedvosmisleno definisan.
Pročitaj ceo tekst » »Nekada su postojale reklame koje su poručivale da je pušenje zdravo, da majke svojim bebama treba da daju Koka-kolu, čak su i kao lek protiv zubobolje preporučivale kokain. Prema današnjim standardima one su potpuno neprimerene, ali nekada su ove reklame bile i te kako prihvatljive.
Pročitaj ceo tekst » »Ko su najvredniji brendovi na svetu? Najvredniji brend na svetu je Coca Cola i vredi oko 70 mld$. Radi poređenja, Srbija ima godišnji GDP oko 40 mld$. Laički rečeno, čitava Srbija treba da radi 2 godine da bi kupila brend Coca Cola. Sledeći tekst sadrži spisak najvrednijih brendova.
Pročitaj ceo tekst » »