Najskuplja fotografija sveta od 4,3 miliona dolara

Najskuplja fotografija sveta od 4,3 miliona dolara

NAJSKUPLJA FOTOGRAFIJA SVETA OD 4,3 MILIONA DOLARA

 

Da li ste spremni da platite 4,3 miliona dolara za jednu fotografiju?

 

 

Privukla me neobična vest u Politici, 19 novembar. Na aukciji u Kristisu prodata je jedna, jedina fotografija za 4,3 miliona dolara! Fotografija se zove Rajna II, a autor je Andreas Gurski. Fotografija prikazuje reku Rajnu (pogledaj fotografiju).

Wow… da li jedna, jedina fotografija vredi 4,3 miliona dolara?

Kada ljudi iz marketinga pričaju o “potrebama”, mnogi razmišljaju o bazičnim potrebama:

  • jesti
  • piti
  • obući se
  • stanovati
  • Imati nisku cenu
  • Bla, bla, bla…

 

No, postoje i druge potrebe. Npr, potrebe:

  • Statusa
  • Moći
  • Isticanja
  • Važnosti…

 

Na primer, kada naše drage dame kupuju ruž za usne ili olovku za oči, to sigurno ne spada u kategoriju “bazičnih potreba”. Da li bi muškarac bio spreman da plati 50€ za 10 grama glicerina i malo veštačke boje? No way, reklo bi 99% muškaraca. No, u isto vreme, 99% dragih dama bi bez razmišljanja dalo 50€ za dobar ruž za usne :)

A da li znate koliko košta najskuplji ruž za usne? Odgovor je 62.000 dolara …pročitajte članak o najskupljem ružu za usne. Dakle, dragi muškarci, 50€ i nije neka velika para. Brzo u šoping i obradujte svoje dame :)

Neko kaže “lepota je u očima onoga koji gleda…” a postoji i ona “o ukusima ne vredi raspravljati”.

 

Evo i konkretnih komentara oko najskuplje fotografije:

  • “To je dramatično i duboko svedočanstvo o ljudskog egzistenciji i našem odnosu prema prirodi na raskršću dva veka”, iz Kristis kataloga

     

  • “Postoji jedno mesto na Rajni kome je oduvek fasciniralo… Ideju da to snimim nosio sam godinu i po dana…delo treba da podigne svest o činjenici da mi nastanjujemo planetu, a ne samo zgrade”, autor Andreas Gurski

     

  • “To je fascinantna panorama najčuvenije nemačke reke, slika koja se obraća i prosečnom čoveku, na mnogo različitih nivoa. Na osnovnom, to je zapanjujuća slika prirode, koja, tako uvećana i detaljna, posmatrača direktno uvodi u scenu, na način kome su umetnici stremili kroz celu istoriju”, direktor za posleratnu savremenu umetnost Kristis

 

A, evo i drugih komentara:

  • “Proseravanje!”, :) brutalan i iskren komentar jednog mog prijatelja

     

  • “To je za jedan stepen bolja fotografija od one koju bi napravio 5-godišnjak sa pozajmljenim maminim iPhonom”.

 

Istina je… odredite sami!

 

Vaši komentar?

Da li fotografija vredi 4,3 miliona dolara ili ne?

 

 

Autor teksta je Bojan Šćepanović, direktor, MCB Menadžment Centar Beograd i predsednik, ICV Srbija.

Autor

Bojan  Šćepanović

MCB Menadžment Centar Beograd

063 7004 518


30 Komentara

  1. Dario :
    01.12.2011 u 08:26|Permalink

    možda oko 3,8mil $ :)

  2. Vedran :
    01.12.2011 u 11:00|Permalink

    Da nepoveruješ…

  3. 01.12.2011 u 12:35|Permalink

    prijateljev komentar je zaista primeren….

  4. 01.12.2011 u 14:40|Permalink

    Ovo je zaista umetnost…
    Ubediti nekoga da za ovo da tolike pare, svaka cast… 

  5. Jasminka Stojačić :
    01.12.2011 u 21:08|Permalink

    Bojane, sve pohvale za ovaj članak. Lepo si nam prezentovao moći savremenog marketinga. Kao i većina ljidi, laik sam za umetnost i ne mogu da procenim šta na ovoj slici vredi te pare. Ali, vrlo rado bih tu sumu dala: gladnoj deci Afrike, Srbije, izgradnju domova za beskućnike, sigurne kuće i na hiljadu jedan način u humanitarne svrhe. Osećaj koji bih imala posle toga, bio bi neuporedivo snažniji i lepši od toga da posedujem fotografiju koju, kako reče prijatelj II izgleda kao da je pravio petogodišnjak maminim IPhonom.
    BTW ima i ruževa za 15 EUR koji čine posao, a lepota žene dolazi iznutra, iz njene ličnosti i energije kojom zrači, a ne spolja.

  6. Jasminka Stojačić :
    01.12.2011 u 21:10|Permalink

    Mali dodatak. Sad sam pogledala članak o ružu. Nije stvar u proizvodu, već u pakovanju. Maketinški trik, again!

    • 02.12.2011 u 11:56|Permalink

      Pakovanje ili proizvod, ali ti platiš 60,000 USD za malo sjaja na usnama :)

      • Natalija :
        07.07.2012 u 13:09|Permalink

        Nikada se ne zna koliko taj ruz moze da donese novca onom ko ga nosi.:D  Ovo moze da bude super investicija 😀

  7. 01.12.2011 u 21:27|Permalink

    Tačno je da je ”lepota u oku posmatrača” 😉
    meni je ova slika fascinantna!!! Savršena geometrija, na izgled svima prosta i ništa spektakularna, ali meni je slika VRH! No, ima i lepših i boljiih od ove. Dovoljno je samo otvoriti National Geographic i naći ćete masu boljih slika od ove! :)
    E sad, dolazimo do njene vrednosti od 4,3 miliona dolara???!!!!! Heeeeeeey, da li je ova slika zaista vredna 4,3 miliona dolara?! Nije samo Srbija poludela, ceo svet je poludeo!!! Super su uradili marketing za ovu sliku. To moram da pohvalim. Ne bi me privukla toliko vest, da nisam videla cifru!?!!! 😉 pa sam kliknula da pročitam i vidim šta to toliko vredi ili da se možda fotograf nije izložio tolikom životnom riziku da snimi istu… Ma jok! Sad će svi bre da idu na Rajnu da se slikaju tamo i kače slike na FB… a ovi će od turizma uzeti neku lovu….valjda :) od mene neće…. imam prećih stvari da vidim!

    Elem, Bojane taj ruž od 50 evra mi više bode oči nego ova slika :P… jel’ od tog ruža žene stvarno osete razliku na usnama? Koliko znam, muškarci ne vole ništa na ženskim usnama, prosto jer uvek imaju želju iste da poljube, a ruž samo smeta. Ali, verovatno si mislio na ove nove push up, glow, XXXL size lips… što nas lažu i mažu ako damo 50 evra da ćemo imati usne kao Andjelina Žoli! Šalim se :) Samo sam htela da potvdim, da nemamo svi iste potrebe! Što se tiče statusa i moći koje si naveo kao potrebu, ja bih ih pre okarakterisala kao ambicije i ciljeve, koji dostizanjem vlasniku nameću nove i veće potrebe… Moram priznati da su moje potrebe linearno rasle sa svakim povećanjem ili bonusom moje plate :) i obrnuto!
    Ali, uvek se nosim pravilom upotrebne vrednosti i vrednosti kad nešto kupujem… Sve ima svoju cenu, ali meni je pre svega bitna korist tog proizvoda. Da imam 4,3 miliona dolara, ne bih sigurno kupila ovu sliku :) iako znam da bih bila u svim vestima kao vlasnik iste :P, ali da pokrećem neki novi proizvod koji bi se uklopio sa fotografijom…o da investirala bih kroz trošak marketinga :) 
    Ufff…mnogo sam se ”raspričala”… a Warren Buffett bi na sve ovo rekao: ” Price is what you pay! Value is what you get” …. Tako da moj dragi meni kupi ruž, a ja imam usne Anđeline Žoli. WOW…ne zvuči loše! Iako on nije Bred Pit, nema tih para koje bih ja dala da ga menjam za istog :) :) :)
    Pozzz MCB centru! 

    • 02.12.2011 u 12:02|Permalink

      Irma,
       
      Sviđa mi se tvoj elaborat u muškarcima i usnama :)
       
      Na kratke staze (prvi utisak) zaista je bitan karmin, odeća i slično. Na srednje/duže staze bitna je i unutarnja lepota (mir u svetu, ozonska rupa…) :)
       
      Ma, sve je bitno … :)

      • Serbet :
        14.01.2019 u 10:25|Permalink

        Porediti ovu fotografiju sa fotkama nacionalne geografije, je isto kao kada bi poredili pikasa sa pijacnim poravcima slika.

  8. Bojan Miljkovic :
    02.12.2011 u 10:00|Permalink

    Šta ne može da se proda u Njujorku, ne može nigde da se proda…

    Nema tu racionalnog i ne treba ga ni tražiti.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_photographs

    Za onog ko to kupi, 4 miliona je što i 50 evra za nekog ko ima platu 1.500…

    U krajnjoj liniji, uvek može da je proda za 2 miliona nekome ko će da kaže da je uštedeo 50% njene prave vrednosti :) 

  9. 02.12.2011 u 10:01|Permalink

    NEVJEROJATNO lijepi prizori šoltanskog podmorja bili su idealan motiv za natjecatelje Otvorenog prvenstva Hrvatske u podvodnoj fotografiji. Sudjelovalo je 12 natjecatelja i 7 modela iz Hrvatske i Slovenije, a natjecali su se u tri kategorije: ambijentalna fotografija sa i bez modela, motivi riba i makro fotografija. Danas su dodijeljene nagrade za najbolje fotografije, a prvu je nagradu u kategoriji makro dobila fotografija Grege Verca iz slovenskog DPD Tuna. Grand Prix za ambijentalnu fotografiju dobio je Ranko Frka iz KPA Adria, a u kategoriji riba pobijedila je fotografija Dalibora Andresa iz ronilačkog kluba Sisak.
    http://hrvatskasuverenainezavisna-koca111.blogspot.com/

  10. Zeljko :
    02.12.2011 u 12:26|Permalink

    Veoma jednostavno: za nekoga vrijedi 4,3M a za nekoga ne.

    • Nenad :
      07.07.2012 u 14:16|Permalink

      Управо овако, неко би за обичну кошаркашку утакмицу издвојио десетине хиљада, по највећем невремену, ма чак и пешака… док би неко с друге стране за дотичног рекао да је луд и да има директан пренос на ТВ-у :)

  11. Tatjana Bolpačić :
    06.12.2011 u 07:44|Permalink

    Onaj ko je za tu fotografiju platio 4,3 miliona evra dobro zna u šta je želeo da  investira: u osećaj koji fotografija budi u njemu, u sopstveni prestiž, u umetnost fotografije, u sećanja koja fotografija budi… Motivi za kupovinu su vrlo različiti, interesantni.Takođe i platežna moć onoga ko kupuje.
    Slažem se sa Željkom da fotografija za nekoga vredi 4,3 mil.evra a za nekoga ne.

  12. 08.12.2011 u 21:23|Permalink

    Svaki proizvod ili usluga vrede onoliko, koliko je neko spreman da plati za njih.

  13. branko :
    15.12.2011 u 07:41|Permalink

    ej bankari…prste na pare i ne pokusavajte da shvatate umetnost. vama je verovatno slika Vajferta omiljena. 
    cemu uopste ova rasprava ovde. 

  14. jasmina :
    24.12.2011 u 18:52|Permalink

    uvek kada vidim veliki raskorak izmedju proizvoda/usluge i cene koju je neko ipak paltio, pomislim na coveka ili grupu ljudi kojima je uspelo da to nesto prodaju za tako visoku cenu. I cim uspeju da postignu cenu na trzistu-svaka im cast. to me fascinira, kako uspeju da nesto ‘skupo’ prodaju sto ocigledno za vecinu ljudi ne vredi toliko. Ta me analiza najvise interesuje i te tajne vrediti otkriti. Mada, verujem, da je deo tajne manipulacija obicnim, bazicnim ljudskim slabostima. Ali i to treba znati. Inace unedogled mozemo diskutovati vredi li nesto ili ne, i uvek ce biti onih kojima vredi i onih drugih. Vrtoglave cifre su inace rezultat potrosackog drustva i velikog ‘zamajca’ koji baca cene u nebesa…sve dok ne puknu kao mehur od sapunice- u trenutku kad iskreno odgovorimo na pitanje – cini li me to sto sam kupio/la srecnim?

  15. 25.12.2011 u 09:44|Permalink

    Slažem se sa “slabostima” samo što to marketari zovu “potrebe” :) Npr, dame imaju “slabost” tj. “potrebu” za modom. Inače, zašto bi davali 50E za jedan običan ruž?

     

    Ne bih se složio da je “manipulacija”. Neko je ponudio, a neko drugi (slobodnom voljom) kupio.

     

    U svakom slučaju, jeste veoma zanimljivo da je neko platio 4,3 miliona USD za parče papira :)

  16. GORAN ALEKSIC :
    12.01.2012 u 20:00|Permalink

    Najlepsa fotografija koju sam ikada video… a bilo je to davno jos pre ratova i mirova… crno bela slika senke na zidu i kante za otpatke sa ulubljenim poklopcem pred zidom. Senka coveka kao da ukoracuje u kantu. Fotka je nosila ime ” i sve na kraju postaje smece’. Mozda ce i ova fotka od 4 milja postati smece jednom ali sto bi se bacali trulim jajima na lepu fotku, samo sto je placena 4 milja?##  Fotografije se ne kupuju kao slike starih umetnika za investiciju i prestiz jer se mogu kopirati i printati bez ogranicenja kvaliteta. Sto je original fotografije a sta je kopija? Fotografije se kupuju za autorska prava. Nejasno mi je sta kupac zeli sa ovom. Mora je prodati barem 6000000 puta da bi povratio investiciju. Da li neko ima ideju za sta je ova fotka namenjena?

  17. elena :
    29.01.2012 u 20:05|Permalink

    Apstrahovana realnost.Komadic prirode, pojednostavljen do minimializma, navodi me da gledam i meditiram. Da se izgubim u vodi, nebu, zemlji…i mozda i zapitam o egzistenciji covjeka na planeti. Mir, cistoca, cisti zen, nista ne smeta mojim mislima…Kako gore pise nas svijet bez zgrada i automobila. I tako…svako bi mogao da napise svoju pricu i dozivljaj.Zavisi sta ko trazi. Ovdje je rekla bih fotografija kao reproduktivna grana umjetnosti dotakla bit umjetnickog i priblizila se umjetnickom.A opet ima i hiljade boljih.Cijena? To je neko tako odredio i kategorizirao iz svijeta trulo bogatih kolekcionara i ljubitelja umjetnosti, da bas takva stvar sada bude toliko vrijednovana. Sve je to odlicno uradjen bussines i marketing.A da li vrijedi toliko? Vjerovatno.

  18. vesna :
    21.04.2012 u 09:29|Permalink

    1. “Simply the Best”-fotografija je lepa i baš mi se svidja!
    2. Kad ti je nešto sudjeno(novac, slava…) ti ćeš to i dobiti pa makar se zvao Ekrem(Kuća, pos’o…pos’o, kuća). “Neko” će te primetiti ili tvoj rad, talente… Zato samo opušteno… ;-))

  19. zoran :
    13.12.2012 u 13:41|Permalink

    Poštovani,
    prije nego što objavljujete informaciju provjerite stvarnu činjenicu. Fotografija je prodana za cca. 1,1 mil dolara – evo i linka: http://www.christies.com/lotfinder/photographs/andreas-gursky-rhein-5584453-details.aspx?from=searchresults&intObjectID=5584453&sid=0cb0530d-94c3-4623-9c5a-b0d38f65287e

    • 13.12.2012 u 18:27|Permalink

      Zorane,

       

      tekst sam preneo iz Politike, štampano izdanje (pogledaj početak teksta). Mislim da je malo previše da još proveravam i njihov izvor informacija … jednostavno, to nije moguće. Verujem POLITICI na reč :)

    • zoran :
      17.12.2012 u 13:12|Permalink

      Ali ja sam to provjerio u 10 minuta…

  20. zoran :
    17.12.2012 u 13:12|Permalink

    “… jednostavno, to nije moguće. Vjerujem Politici na reč”. Ali ja sam to provjerio u 10 minuta…

  21. spajke :
    20.09.2013 u 21:15|Permalink

    Sigurno je da ce ovaj kupac povratiti svoj novac od ove fotografije. Fotografija prikazuje omedjeni i neomedjeni beskraj. Ona je siguno privukla paznju iznosom otkupa, pa ce na taj nacin privuci hiljade onih koji ce je videti. Kupac ce je unovciti kao aplikaciju na mnoge skupocene proizvode u Nemackoj i povratice pare. On je ne bi kupio da nema tim ljudi oko sebe koji ce od toga napraviti novac. Samim tim fotografija ima realnu cenu bez obzira koliko se to nekome vise, a nekome manje dopada. U pitanju je i prestiz. Nemacka na ovaj nacin dobija svoj prestiz u svetu, pa makar i preko ove fotografije. Ova fotografija simbolizuje i cistocu prirode, dakle skrece na paznju o vrednostima ocuvanja prirode. Na taj nacin ona predstavlja i simbol turistickog brenda Nemacke i povecava na trzistu interesovanje za putovanje u Nemacku. Zar nemamo u nemackoj stranku zelenih, a na ovj fotografiji je prisutna zelena boja trave, kao simbol ovuvanja zdrave prirode. Ma kako ova fotograija nekom izleda ovako ili onako ona simbolizuje jednostavnost da se kroz nju izrazi dubina, cistina i beskraj prirode. Necu vise
     

  22. Plana :
    27.09.2015 u 22:03|Permalink

    Ama fotografija vrijedi 4,3m 100%, samo što vrijedi nekom drugom, a ne meni

  23. Miki :
    04.01.2019 u 11:07|Permalink

    kakvo pranje novca :-)
    ali posto je autor Andreas Gursky, mozda nekom bude jasnije zasto ta cena

Napiši komentar

Newsletter pretplata

Autori Tagovi
  • Aleksandar Duković (4)
  • Aleksandar Nedeljković (1)
  • Aleksandar Nešić (1)
  • Aleksandar Pejčić (1)
  • Aleksandar Predić (2)
  • Aleksandar Teofilović (3)
  • Aleksandra Dutina (2)
  • Aleksandra Janković (1)
  • Aleksandra Paunić (1)
  • Aleksandra Đorđević (2)
  • Almir A. Budalica (19)
  • Ana Petonjić (1)
  • Ana Petrović (1)
  • Andreas Graf (1)
  • Andrej Beslać (1)
  • Andrej Kuku (1)
  • Andrija Pavlović (2)
  • Anja Atanasijević (1)
  • Anja Dadasović (1)
  • Biljana Dimitrijević (1)
  • Biljana Dukovic (1)
  • Biljana Masić (6)
  • Bjarte Bogsnes (1)
  • Bogdan Kravić (1)
  • Bojan Grahovac (1)
  • Bojan Pavlović (1)
  • Bojan Radoš (2)
  • Bojan Radun (1)
  • Bojan Šćepanović (300)
  • Bojana Pejčić (26)
  • Bojana Radović (1)
  • Bojana Vesić Anić (1)
  • Bojana Vesić Antić (1)
  • Branislav Lončar (3)
  • Branislav Vujović (1)
  • Branislav Zobenica (1)
  • Cmilja Tucaković (1)
  • Dalibor Pajić (1)
  • Daniela Laketic (31)
  • Danijela Medić (1)
  • Danijela Popović (1)
  • Danijela Resimić (1)
  • Danijela Tuco (1)
  • Darko Bjelić (2)
  • Darko Samardžija (1)
  • Darko Vlajkovic (27)
  • David Momčilović (1)
  • Davor Sakač (1)
  • Dejan Marković (1)
  • Dejan Đorđević (1)
  • Dejana Manić Kavgić (2)
  • Denis Trbović (3)
  • Desa Ćuk (1)
  • Dimitrije Stojanović (1)
  • Vojislav Marjanović (3)
  • Dragan Radosavljević (2)
  • Dragan Ranisavljević (1)
  • Dragan Vještica (3)
  • Dragana Gondžo (1)
  • Dragana Guzina (1)
  • Dragana Lukić (1)
  • Dragana Nerandžić (1)
  • Dragana Ovčarov (1)
  • Dragana Stojanović (2)
  • Dragana Đorđević (1)
  • Draško Marković (1)
  • Dražan Planinić (1)
  • Dušan Krejaković (1)
  • Excel genije! (151)
  • Fabrizio Renzi (1)
  • Goran Petrović (1)
  • Goran Popović (4)
  • Goran Slijepčević (1)
  • Goran Vasić (1)
  • Goran Vujasinović (1)
  • Gorana Golubovic Vuksanovic (1)
  • Goranka Radojčić (2)
  • Gordana Jankov (1)
  • Gostujuci autor (514)
  • Ilija Vujović (1)
  • Irina Zdravković (2)
  • Istok Pavlović (1)
  • Ivan Anđelković (1)
  • Ivan Bešker (1)
  • Ivan Ćirković (1)
  • Ivan Dačković (1)
  • Ivan Kostadinović (1)
  • Ivan Veselinović (3)
  • Ivan Đurić (1)
  • Ivana Dagović (1)
  • Ivana Jevtić (1)
  • Ivana Milić (1)
  • Ivana Popović (1)
  • Ivana Savović (1)
  • Ivana Višnjić (3)
  • Ivana Vlahović (1)
  • Jasenka Stekić (1)
  • Jelena Jovanović (1)
  • Jelena Lečić Mirčetić (1)
  • Jelena Radovanac (1)
  • Jelena Ristić (1)
  • Jelena Stojmenović (1)
  • Jelena Vučković (1)
  • Jovan Gligorijević (1)
  • Jovan Krstić (1)
  • Jovana Kondić (2)
  • Jovana Stanojčić (1)
  • Jovo Stokić (2)
  • Katarina Ćevriz (2)
  • Kristina Bojović (1)
  • Ksenija Karić (1)
  • Lazar Džamić (1)
  • Leo Pandžić (2)
  • Lidija Latinović (1)
  • Ljubomir Skupek (1)
  • Lucija Vesić (1)
  • Maja Mrkalj (1)
  • Maja Nikčević Rmandić (1)
  • Maja Petrović (1)
  • Maja Šobot (1)
  • Maja Verlašević (1)
  • Maja Zikic (1)
  • Mari Glavonjić (2)
  • Marija Đurović (1)
  • Marija Kostić (1)
  • Marija Rokvić (1)
  • Marija Švigir (32)
  • Marija Tatarević (3)
  • Marijana Krička (1)
  • Marina Mitić Jekić (1)
  • Mariora Andraš Tomić (1)
  • Marko Agatonović (2)
  • Marko Bekić (1)
  • Marko Devrnja (1)
  • Matjaž Fajfar (2)
  • Milan Listeš (2)
  • Milan Maglov (1)
  • Milan Manić (1)
  • Milan Marković (1)
  • Milan Milenković (1)
  • Milan Radivojevic (1)
  • Milan Simić (1)
  • Milan Zaletel (1)
  • Milan Đorđević (1)
  • Mile Mitrović (47)
  • Milena Janjić (3)
  • Milena Nikolov (1)
  • Milena Radosavljević Đorić (1)
  • Milena Rajić (1)
  • Milenko Dželetović (1)
  • Milica Altgelt (1)
  • Milica Ivic (1)
  • Milica Đorđević (1)
  • Miloš Cvetković (7)
  • Miloš Jauković (1)
  • Miloš Jeličić (2)
  • Miloš Nedeljković (1)
  • Miloš Pucarević (1)
  • Miloš Puzić (1)
  • Miloš Simić (1)
  • Miloš Vasić (1)
  • Miloš Zeković (1)
  • Miona Živkov-Ivanišević (4)
  • Mirjana Pašalić (2)
  • Jelena Jovanović (5)
  • Mladen Ranković (1)
  • Natalija Jegdić (1)
  • Natalija Mihajlović (1)
  • Natalija Pešić (2)
  • Natalija Popovic (1)
  • Nataša Kuzmanovski (1)
  • Nataša Stamenković (2)
  • Nataša Žikić Buha (1)
  • Nebojša Vlatković (1)
  • Neda Čičarević Tepić (1)
  • Neda Jovanović (1)
  • Nemanja Knežević (1)
  • Nemanja Nikolić (3)
  • Nenad Dlačić (1)
  • Nenad Kovačević (1)
  • Nenad Radunović (1)
  • Nenad Trajkovski (1)
  • Nevena Radovanović (1)
  • Nevena Vračar (1)
  • Nikola Avram (1)
  • Nikola Cvijanović (1)
  • Nikola Petreski (1)
  • Nikola Stokić (2)
  • Nikola Turkan (1)
  • Nikša Vušurović (1)
  • Olga Mirković (1)
  • Olivera Dostanić (1)
  • Olivera Krneta (1)
  • Olivera Nikodijević (1)
  • Petar Ćurčić (1)
  • Petar Popović (1)
  • Petar Živković (3)
  • Predrag Krasojevic (7)
  • Predrag Kudra (1)
  • Predrag Micić (1)
  • Predrag Petrović (5)
  • Rade Hajder (1)
  • Rade Radanović (2)
  • Rade Stojisavljević (1)
  • Radomir Petronijević (1)
  • Rajko Vasojević (1)
  • Roland Seeliger (1)
  • Sandra Rapo (1)
  • Sanja Jevđenijević (1)
  • Sanja Mrđanov (2)
  • Saša Stamenković (1)
  • Silvia Tomić (1)
  • Slavica Vučetić (1)
  • Slavica Vujičić (1)
  • Slaviša Lečić (2)
  • Slavko Vujnovic (7)
  • Slobodan Anić (2)
  • Slobodan Radoičić (1)
  • Slobodan Roksandić (1)
  • Slobodan Žepinić (1)
  • Snežana Glavonjić (1)
  • Snežana Trajkovski (1)
  • Snježana Pivaš (1)
  • Sonja Nenić Andreev (1)
  • Srdjan Grbić (1)
  • Srđan Grubić (1)
  • Srđan Pavlović (1)
  • Stefanija Georgieva (8)
  • Stevan Ćomić (1)
  • Svetlana Mirković Borčić (1)
  • Svetlana Pajić (1)
  • Svetlana Žikić (2)
  • Tamara Dragašević (1)
  • Tamara Lazić (3)
  • Tamara Matović (2)
  • Tatjana Bolpačić (22)
  • Tatjana Jovanović (1)
  • Tatjana Lukić (2)
  • Tijana Anđelić (1)
  • Tijana Drljević (1)
  • Tijana Rauš (1)
  • Tomislav Mimica (1)
  • Tomo Djekovic (1)
  • Vedran Babik (1)
  • Vedrana Božić (2)
  • Vedrana Vukša (1)
  • Velibor Ilić (1)
  • Veljko Stanojković (1)
  • Veljko Žarić (1)
  • Veroljub Zmijanac (1)
  • Vesna Stojanvić (1)
  • Violeta Kovačević (1)
  • Vladan Buha (1)
  • Vladan Matović (1)
  • Vladimir Petković (2)
  • Vladimir Popović (1)
  • Vladimir Stojković (1)
  • Yeghishe Avagyan (1)
  • Žaklina Teofilović (2)
  • Žarko Milovanović (1)
  • Žarko Savić (1)
  • Željko Ćulibrk (1)
  • Željko Vidojević (1)
  • Živka Mutlak (1)
  • Živorad Radovanović (1)
  • Zoran Blagojević (1)
  • Zoran Daljević (1)
  • Zorica Dinić (1)
  • Zorica Popović (1)
  • Đorđe Koprivica (2)
  • Đorđe Milinković (1)
  • Đorđe Živanović (1)
  • Najnoviji Broj Controlling Magazina

    Controlling magazin #12

    Tema:
    "SUPPLY CHAIN"

    Autori:
    Preko 60 autora: Actavis, Elektromreža Srbije, BASF, Uniqa osiguranje...

    Preuzmi elektronsko izdanje