EBITDA se analizira kao % od prodaje. EBITDA je skraćenica od Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization. EBITDA se razlikuje u zavisnosti od delatnosti. Najveću EBITDA imaju kompanije koje pružaju usluge, čak i do 45% u oblasti komunikacije, dok je EBITDA u delatnosti trgovine niža od 10%.
Pročitaj ceo tekst » »Da li pitate kupca za narudžbenicu? Prosto pitanje…”komplikovan” odgovor. U 70% slučajeva prodavac ne postavlja direktno pitanje. Ukoliko predstavite proizvod na profesionalan način, vi imate pravo da pitate za narudžbenicu – vaši kupci to i očekuju.
Pročitaj ceo tekst » »Ostavite proizvod kod kupca – neka ga iskoristi, pomiriše, dodirne, oseti… I on je „kupio“. Korišćenjem ove tehnike prodavci u 99% slučajeva prodaju proizvod. Primeri ove vrste prodaje su: besplatan ADSL tri meseca, mobilni telefon za 1 dinar, besplatna VISA kartica šest meseci.
Pročitaj ceo tekst » »Postoji potreba za praćenjem i unapeđenjem farmaceutske struke sa aspekta: 1. permanentnog usavršavanja i 2. usavršavanje znanja i veština iz prodaje i komunikacije. Podrška, koju edukativne kompanije daju farmaceutskim firmama, sastoji se u izvođenju treninga prodajnih, prezentacionih i menadžment veština.
Pročitaj ceo tekst » »