Živimo u digitalnom dobu koje se razvija brzinom geometrijske progresije. Facebook je za samo 9 meseci okupio više od 100 miliona korisnika! Od oko 200 miliona korisnika Tweeter-a, polovina se loguje na tweeter preko mobilnog telefona. U toku jednog meseca pogleda se preko 14 milijardi video zapisa na YouTube.
Pročitaj ceo tekst » »45 000.000 posetilaca je videlo ovu YouTube reklamu! Otkrijte zašto.
Ovo je reklamni spot agencije Buzzman iz Francuske. Agencija je napravila reklamu za proizvod Tipp-Ex (kod nas se proizvod obično zove brisač gluposti).
Kao što ajkule moraju stalno da plivaju i budu u pokretu da bi ostale žive tako se i marketing menadžeri moraju stalno usavršavati i imati nove informacije. Danas uspeh isljučivo zavisi od stalnog praćenja novih trendova i tehnologija i proaktivnog pomeranja granica. To se jednostavno zove “prirodna selekcija”.
Pročitaj ceo tekst » »Merchandising je metoda, praksa i operacija koja služi za promovisanje i održavanje određene kategorije proizvoda. Izraz merchandise se koristi i u šou-biznisu. Merchandise su proizvodi koji su povezani sa određenom popularnom serijom, filmom, rok-grupom ili poznatom osobom.
Pročitaj ceo tekst » »Muškarci vole žene. Žene vole muziku i poeziju. No, muškarci vole i fudbal. Igra se utakmica Milan – Real, Liga Šampoina. Šta će muškarci izabrati? Šta su sve muškarci spremni da urade za ljubav? Dokle su žene spremne da idu da bi ostvarile svoje ciljeve? Heineken pokušava da nađe rešenje.
Pročitaj ceo tekst » »