Moje omiljena knjiga je “All Marketers Are Liars”. Ukoliko želite da izbrusite svoju marketing oštricu i zasijate punim sjajem, obavezno bi trebalo da pročitate sledeće knjige: Marketing Menadžment, Segmentiranje tržišta, Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die, Influence: The Psychology of Persuasion.
Pročitaj ceo tekst » »Ponekad nije dovoljno napraviti dobru reklamu. Potrebno je napraviti ŠOKANTNU reklamu. Pravljenje ovakvih reklama je uvek dvosekli mač; one nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Plasiranje šokantnih reklama će sigurno privući pažnju, a da li je to ispravno ili ne – prosudite sami!
Pročitaj ceo tekst » »Biznis plan predstavlja dokument koji sadrži osnovne elemente jednog poslovnog poduhvata koji preduzeće namerava da realizuje. Pri sastavljaju biznis plana treba umati u vidu i marketing trendove koji bi mogli uticati na njegovo ostvarenje. Neki od njih su: lajkovanje iliti “likeonomics”, direktna komunikacija, integracija.
Pročitaj ceo tekst » »Ponekad nije dovoljno napraviti dobru reklamu. Potrebno je napraviti ŠOKANTNU reklamu. Pravljenje ovakvih reklama je uvek dvosekli mač; one nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Plasiranje šokantnih reklama će sigurno privući pažnju, a da li je to ispravno ili ne – prosudite sami!
Pročitaj ceo tekst » »Koji su najbolji svetski brendovi? Koje brendove najviše koriste potrošači širom sveta? A koji najduže opstaju na tržištu? Istraživanja su pokazala da su najbolji svetski brendovi: Coca Cola, IBM i Microsoft. Brend Coca Cola vredi 70,4 mlijarde USD. Cena – prava sitnica.
Pročitaj ceo tekst » »