Kako reći NE nezadovoljnom kupcu, šefu, devojci? Uz pomoć asertivne ili samopouzdane komunikacije! Fokus asertivne komunikacije je na tome da izrazimo svoja prava i svoje potrebe, uz uvažavanje potreba i prava drugih i da pri tom ne budemo agresivni.
Pročitaj ceo tekst » »Život bez povratne informacije je kao tumaranje u mraku. Jedna od neophodnih veština svakog menadžera je pružanje konstruktivne povratne informacije na rad i ponašanje njegovih zaposlenih. Vrlo slično ulozi roditelja. Da bi se dobio feedback može se koristiti i sendvič tehnika.
Pročitaj ceo tekst » »Kako istovremeno motivisati devojku od 19, ženu od 35 i gospođu od 55 godina? Generacije se definišu na osnovu socijalne, ekonomske, političke situacije. Slični su oni koji su rođeni u slično vreme. Menadžment ljudskih resursa sve više primenjuje različite strategije pristupa zaposlenima zavisno kojoj generaciji pripadaju.
Pročitaj ceo tekst » »Da li knjige i štampane informacije odumiru u vremenu kada se sve više koriste društvene mreže i internet? Iako postoji ogroman broj digitalnih informacija ljudi i dalje vole da čitaju knjige. Knjiga je nešto čvrsto, opipljivo, otmeno, deluje autoritativno, ipak je tu neko uložio puno truda.
Pročitaj ceo tekst » »Human Resources menadžeri su zaduženi za sistem nagrađivanja. Oni često postavljaju finansijskim direktorima pitanje: “A koliko plate treba da budu u % od prodaje?” To je jedan od ključnih racio brojeva u HR sektoru i on se zove STAFF%. Plate se obično kreću 2% do 40% od prodaje.
Pročitaj ceo tekst » »