Koja vrsta reklama privlačI najviše pažnje? Da li su to duhovite reklame koje zahtevaju kreativnost, izazivajući znatiželju i odmeh? Da li veći uspeh imaju obične reklame? Ili pak šokantne reklame. Pročitajte i pogledajte sledeći tekst, pa odlučite sami.
Pročitaj ceo tekst » »Asertivna komunikacija podrazumeva izražavanje vlastitih misli, osećanja, uverenja bez težnje ka dominiaciji, ponižavanju ili degradiranju drugoga.
Pročitaj ceo tekst » »Dolaskom digitalne revolucije klasičan marketing se promenio. Digitalni mediji su suštinski promenili način odlučivanja potrošača o kupovini. Danas potrošači koriste Google i druge pretraživače u potrazi za informacijama. Na taj način oni otkrivaju da postoje brendovi za koje čak nisu ni čuli.
Pročitaj ceo tekst » »Pravu definiciju controllinga je teško odrediti jer na upravljanje neprestano utiču nova znanja i iskustva menadžmenta. Upravljanje je kombinacija broja i intuicije, a controlling tom putu daje poseban štih, usmjeravajući ga k cilju na najbolji mogući način.
Pročitaj ceo tekst » »Sekundarna (dvojna) osa omogućava smislen prikaz dve serije podataka na grafikonu, čak i kada je razlika između vrednosti jako velika. Dvojna osa je dodatna vertikalna osa sa desne strane koja prikazuje jednu seriju podataka u različitoj skali. Za njeno formiranje koristi se opcija Format data series.
Pročitaj ceo tekst » »