Clienting je nova poslovna filozofija koja u središte poslovnih odnosa stavlja klijenta i njegove potrbe. Ključni elementi dobrog klijentinga su: kvalitetne baze podataka kupaca, konstantno praćenje promenjenih potreba klijenta, zadržavanje klijenata…
Pročitaj ceo tekst » »U potrazi za novim zaposlenima, socijalne mreže postaju najpopularnije mesto kod HR menadžera. Istraživanja pokazuju da: 89% ispitanih kompanija koristi socijalne mreže za regrutaciju, 64% ukazuje da je imalo uspeha u pronalaženju kvalitetnih kandidata putem socijalnih mreža, prvenstveno LinkedIN.
Pročitaj ceo tekst » »Levak tehnika je jedna od tehnika vođenja prodajnog razgovora. Ona određuje strukturu razgovora, u kom se polazi od opštih stvari ka pojedinačnim. Posle završene prve faze u kojoj se postavljaju opšta pitanja prodavac treba kupca da uvede u levak.
Pročitaj ceo tekst » »Prema nekim istraživanjima kupcu je potrebno u proseku oko tri sekunde da bi uočio prozvod na vašoj polici. Način izlaganja proizvoda koji imate u vašim radnjama čini razliku u odnosu na konkurenciju.
Pročitaj ceo tekst » »Makroekonomija je vezana za vođenje države. Jedan od glavnih makroekonomskih pokazatelja je GDP. Bruto domaći proizvod (BDP ili GDP) predstavlja ukupnu proizvodnju roba i usluga, ostvarnu u nacionalnoj ekonomiji bez obzira na vlasništvo. BDP predstavlja ukupno stvoren domaći dohodak.
Pročitaj ceo tekst » »