U vremenu kada se ambijent konstantno menja pod uticajem razvoja tehnologije važno je kako se aktiviraju osnovni postulati marketinga. Pitanje koje nas sve zaokuplja, jeste kako da se predvide nadolazeći trendovi i time stekne prednost na tržištu.
Pročitaj ceo tekst » »Kotanyl brend – 130 godina istorije i izazova kojim nas bogata prošlost opominje da preduzeće vodimo odgovorno i sa mišlju na buduće generacije.
Pročitaj ceo tekst » »Važan trenutak u šestogodišnjoj poslovnoj karijeri Marijane Kričk, Menadžera finansijske analize Nelt grupe, bilo je uvođenje SAP-a u ovu kompaniju, kada je dobila priliku da učestvuje u tom procesu kao član tima za implementaciju. Tokom trajanja projekta Marijana Krička postala je tim lider CO modula.
Pročitaj ceo tekst » »Brend Jaffa postoji na tržištu od 1976. godine i u tom periodu postao je sinonim kvaliteta i dobrog ukusa. Prisutan je na svim tržištima u Adrijatik regionu. U fabriku Jaffe u Crvenki od 2006. godine do danas investirano je 30 miliona evra. Krajem prošle godine Jaffa je lansirala novi proizvod – Jafficu.
Pročitaj ceo tekst » »Kultni status brendova nije garancija za besmrtnost. Ukoliko neki od brendova ne promene poslovnu politiku, mogli bi izgubiti trku za tržišni udeo. Jedan od njih je i brend Volvo percipiran kao jedan od najsigurnijih brendova u automobilskoj industriji. Ono što ga je učinilo ranjivim jeste loše pozicioniranje.
Pročitaj ceo tekst » »