Mnogo se priča o tome kako je socijalni marketing putem Facebooka efikasan, ali ništa bez dobrih primera. Evo zato jednog primera koliko je socijalni Internet marketing efikasniji od svega ostalog. Jutros je na Facebook statusu mog prijatelja Lazara Stojkovića osvanula sledeća poruka:
Pročitaj ceo tekst » »Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.
Pročitaj ceo tekst » »Pripovijedanje je najbolji mamac za privlačenje pažnje potrošača. Priče su zapisane u našem genskom kodu i zato ih brendovi koriste za vlastiti dobitak. Priču je najbolje započinjati rečima ‘bilo jednom davno’ pri čemu treba stvoriti sadržaj koji nadilazi okvire klasičnih poruka.
Pročitaj ceo tekst » »Iako mnogi smatraju da je email marketing nešto prevaziđeno, on je i dalje jedan od najefikasnijih vidova Internet marketinga. Ogroman broj uspešnih i modernih biznisa danas počiva pre svega na email marketingu. Postoje ljudi koji zarađuju milione dolara godišnje, a koji nemaju ni svoj sajt – sve što imaju je mailing lista.
Pročitaj ceo tekst » »Marketing je zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču. Vidite lepu devojku i šta činite? Isto kao i u marketingu! Treba da skrenete pažnju na sebe, da je zainteresujete da biste u njoj probudili želju i krenuli u akciju.
Pročitaj ceo tekst » »