Stručnjak za prodaju Grant Kardone otkriva pravila koja će pomoći vlasnicima malih preduzeća da zaključe više ugovora. U članku koji je objavljen na sajtu entrepreneur.com, Kardone piše da kao i u svakoj igri, i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila
Pročitaj ceo tekst » »Srdačnost je bitna za kvalitetne usluge: bilo one koju menadžmentu daju zaposleni ili one koja se daju klijentima, jedno poboljšava drugo. Ne iziskuje nikakvo finansijsko ulaganje, a firmama donosi višestruku korist. Potrebno je poštovanje drugoga na radnome mestu bez obzira na njegovu ulogu, položaj ili ugled.
Pročitaj ceo tekst » »Tradicionalnua korporativna hijerarhija statusnih titula dovodi do zastoja u donošenju odluka. Velike kompanije radi uspešnijeg poslovanja nastoje da holokracija postane deo organizacione kulture. Holokracija predstavlja entitet u kome svi delovi rade zajedno kako bi stvorili autonomnu celinu.
Pročitaj ceo tekst » »Pripovijedanje je najbolji mamac za privlačenje pažnje potrošača. Priče su zapisane u našem genskom kodu i zato ih brendovi koriste za vlastiti dobitak. Priču je najbolje započinjati rečima ‘bilo jednom davno’ pri čemu treba stvoriti sadržaj koji nadilazi okvire klasičnih poruka.
Pročitaj ceo tekst » »FBI koristi tehnike prilikom pregovaranja sa otmičarima. Prvi korak je aktivno slušanje, metoda koju morate savladati ako želite graditi kvalitetne odnose. Aktivno slušanje uključuje posmatranje govora tela, namere, uključivanje empatije, telesnog i mentalnog fokusa, pri čemu je bitno pustiti sagovornika da priča.
Pročitaj ceo tekst » »