Kako reći NE nezadovoljnom kupcu, šefu, devojci? Uz pomoć asertivne ili samopouzdane komunikacije! Fokus asertivne komunikacije je na tome da izrazimo svoja prava i svoje potrebe, uz uvažavanje potreba i prava drugih i da pri tom ne budemo agresivni.
Pročitaj ceo tekst » »Život bez povratne informacije je kao tumaranje u mraku. Jedna od neophodnih veština svakog menadžera je pružanje konstruktivne povratne informacije na rad i ponašanje njegovih zaposlenih. Vrlo slično ulozi roditelja. Da bi se dobio feedback može se koristiti i sendvič tehnika.
Pročitaj ceo tekst » »Da li imate sređen orman? A da li imate dovoljno vremena u životu? Kako bolje organizovati svoje vreme? Postoji veza između ove dve stvari. Par koraka ka boljoj organizaciji AKTIVNOSTI (VREMENA): 1.Kreirati spisak obaveza, 2. Odrediti priorite aktivnostima i 3. planirajte.
Pročitaj ceo tekst » »U srpskim firmama važe posebna pravila: skoro niko ne radi u struci, svi rade sve, plate su male ali mogućnosti za “dilove sa strane” velike. Zbog specifičnog načina poslovanja u domaćim firmama, kroz godine se iskristalisalo nekoliko univerzalnih tipova ličnosti u radnom okruženju. Pronađite se.
Pročitaj ceo tekst » »Kako istovremeno motivisati devojku od 19, ženu od 35 i gospođu od 55 godina? Generacije se definišu na osnovu socijalne, ekonomske, političke situacije. Slični su oni koji su rođeni u slično vreme. Menadžment ljudskih resursa sve više primenjuje različite strategije pristupa zaposlenima zavisno kojoj generaciji pripadaju.
Pročitaj ceo tekst » »