Svi bismo želeli što bolje kandidate, sa što manje muke oko selekcije i što boljom predikcijom budućeg ponašanja na radnom mestu. Koji je najadekvatniji način selekcije? Nema jednostavnog odgovora. Istraživanja ukazuju da je najbolje koristiti kombinaciju različitih metoda.
Pročitaj ceo tekst » »Budi muško, uzmi stvar u svoje ruke! Sigurno znate kompanije koje su davale otkaze porodiljama, sigurno poznajete mlade majke koje su ostale bez posla odmah po povratku sa porodiljskog. Moja junakinja je odlučila da uzme stvar u svoje ruke i zaposli se u istoj kompaniji u različitom odeljenju.
Pročitaj ceo tekst » »Sve što je izrečeno, prećutano, urađeno ili ne urađeno, sve je komunikacija. Ona je neprekidna, nikada ne prestaje, ne može joj se odrediti ni početak, ni kraj. Mi komuniciramo ne samo rečima, već i našom gestikulacijom, našim postupcima, pa čak i pogledima. Različiti tipovi ličnosti zahtevaju različitu komunikaciju.
Pročitaj ceo tekst » »“Zaposleni menjaju kompanije zbog para” – to je najčešći komentar. Da li je stvarno tako? Dikusija na LinkedIN grupi sa temom “Zašto zaposleni menjaju kompaniju” je pokazala da zaposleni menjaju kompanije zbog: nesigurnosti, neslaganje sa šefom, atmosfera na poslu, međuljudski odnosi, težnja za izazovima.
Pročitaj ceo tekst » »Da li je teže biti pilot ili brend menadžer? Upravljanje brendom ili upravljanje vojnim borbenim avionom? Šta su sličnosti, a šta su razlike između ova dva zanimanja? Pilot koristi radar koji pokazuje okruženje letelice, formacije prijateljskih i neprijateljskih aviona. Umesto radara brend menadžer koristi istraživanje.
Pročitaj ceo tekst » »