Jedan proizvođač žvakaćih guma sproveo je istraživanje u cilju promocije svog proizvoda. Posetioci muzeja odgovarali su na različita pitanja gledajući nekoliko parova identičnih blizanaca, koji su se razlikovali samo u jednoj stvari – jedan od njih imao je žvaku. Šta mislite koji je stekao više poznanika?
Pročitaj ceo tekst » »Podravkina Vegeta jedan je od najpoznatijih izvornih hrvatskih proizvoda. Bogata istorija započeta je davne 1958. godine u istraživačkoj labaratoriji Podravke na čelu s profesorkom Zlatom Bartl. Krenuvši od postojećih bujona, povrća i začina, postupno se razvijala receptura potpuno novog začina.
Pročitaj ceo tekst » »Koliko god da mislimo da smo ovladali veštinom nabavke i prodaje uvek postoji prostor za unapređenje. U svakoj prodavnici postoji 6 principa koje bi trebalo poštovati. Pravi način implementacije tih principa doprinosi komercijalnom i privlačnom izgledu prodavnice. Oni doprinose optimizaciji prodajne površine.
Pročitaj ceo tekst » »Kao što se u marketingu u cilju veće prodaje proizvodi brendiraju, tako se i preduzeća brendiraju kao poslodavci u cilju privlačenja postojećih i budućih talenata u većem broju, odnosno pridobijanja vrhunskih kadrova sa tržišta rada. Sledeći tekst ukazuje na sličnost između marketinga i HR sektora.
Pročitaj ceo tekst » »Zahvaljujući rastu vrednosti od 28 odsto i dostignutoj sumi od 98,316 milijardi dolara Apple je u 2013. izbio na prvo mesto, a dosadašnji desetogodošnji “večiti pobednik” Coca-Cola je svrgnut s trona.
Pročitaj ceo tekst » »