Ništa ne prodaje kao – SEKS!
Posle nekoliko mojih “ozbiljnijih” tekstova (marketing istraživanje, kreiranje brenda, trendovi u 2012, digitalni marketing…) evo i teksta koji će vas malo opustiti. Odnosno, ne morate ni da čitate – dovoljno je da gledate.
Da, istina je. Potrošači vole seks u reklamama. Potrošači vole zanimljive, neobične, duhovite, vesele, šokantne reklame. Ali, vole i reklame koje imaju seksualni prizvuk.
Neke od ovih reklama su na granici dobrog ukusa; neke su “blage”. Kod većine reklama nećete ni zapaziti proizvod koji se reklamira – ne možete da stignete od ostalih stvari koje su na reklami.
No, svakako će vam biti zanimljivo da pogledate ove reklame.
I uživaćete u reklamama pre nego što … kupite proizvod
Seks u reklamama 1 (parfem)
Seks u reklamama 2 (Čupa Čups, lizalice)
Seks u reklamama 3 (muški donji veš)
Seks u reklamama 4 (ženski donji veš – grudnjak )
Seks u reklamama 5 (majce-košulje)
Seks u reklamama 6 (toaletni papir)
Seks u reklamama 7 (pivo)
Seks u reklamama 8 (hleb)
Seks u reklamama 9 (šampon)
Seks u reklamama 10 (odeća-džins)
Autor teksta je Daniela Laketić.