- Finansijski Snowboard - http://www.mcb.rs/blog -

Reklama koja ne reklamira! Najgora reklama ikada

,,Reklama koja ne reklamira”. Da, dobro ste čuli. Ponekad marketing može više da upropasti nego što pomogne. Da bismo nešto izreklamirali, nije dovoljno platiti 3 glumca i smisliti 3 rečenice. Šta mi reklamiramo? Kome? Zašto? Kako? Ponekad moramo postaviti sebi sva ova pitanja, pre nego što se upustimo u nešto tako veliko. A to je marketing. Moramo imati svest o tome kakvu poruku šaljemo u svet i zašto. Kome je šaljemo? Da li ćemo time nekoga uvrediti? Jer pre svega nam je cilj da naša firma stekne reputaciju i gomilu nasmejanih faca. A ne ljutitu gomilu koju smo uvredili. Na ovaj ili onaj način. Moramo biti svesni, da reč izgovorena, a pogotovo izgovorena na malim ekranima ima težinu. I da se nikad ne zaboravi. Jer sujete je mnogo… Ljudi pamte loše, a dobro zaborave.

Znate one kretenske fore poput –  ispod velikog brda veliki kukuruzi rastu? Ili – kakav bojler takva slavina?

E pa ova kampanja je isto to u svetu marketinga.

Urađena je za Bergedorfer pivo i poručuje da je ono napravljeno uz puno ljubavi. A slike su nešto najgore što ćete videti danas.

bergedorfer1

bergedorfer2

bergedorfer3

Krivci za ovaj užas su momci iz agencije Jung von Matt/Alster iz Hamburga.

a

a

Izvor: Domino magazin