“Svaka kompanija trebalo bi da ima definisanu strategiju, tj. plan za budućnost. To je planiranje usmereno na dostizanje vizije, koja razlikuje kompaniju od njenih konkurenata na pozitivan način.”
Pročitaj ceo tekst » »“Osnovni smisao risk menadžmenta je blagovremeno sagledavanje svih pretnji kojima smo izloženi, te njihovo pretvaranje u šanse za napredak, ili pak, minimiziranje njihovog negativnog uticaja na profit. Drugim rečima, akcenat u upravljanju rizicima leži u proaktivnom pristupu. Predmet analize su samo oni rizici koji se mogu kvantifikovati, i kojima je moguće odrediti stepen verovatnoće nastanka u nekom narednom periodu.”
Pročitaj ceo tekst » »“Jake korporativne kulture formiraju naše ponašanje i vremenom se identifikujemo sa kompanijom u kojoj radimo. Ukoliko menjamo kompaniju, veoma je važno da znamo šta da očekujemo i da zapitamo sebe da li smo spremni za promenu. Jer, kompanije će da istraju u svojim nastojanjima da održe kulturu, a na pojedincu je da proceni da li može i želi da se u nju uklopi. Da li je kultura kompanije u koju neko dolazi u skladu sa njegovim ličnim vrednostima i uverenjima?”
Pročitaj ceo tekst » »Outstaffing daje mogućnost kompanijama da celokupne delove poslovanja prenesu na agenciju na takav način da se ljudi koji su već angažovani od strane klijenta postave na platni spisak agencije, a svoje radne zadatke obavljaju po zahtevu klijenta. Outsourcing je prepuštanje dela poslova spoljnom partneru.
Pročitaj ceo tekst » »