Koliko imate godina? Ako kao ja smatrate da ste u „najboljim godinama“ – iako ljudi oko vas ne misle tako – i prošli ste klasično ekonomsko obrazovanje, znate, pratite ili vas zanima nešto o marketingu, verovatno se pitate – šta se dogodilo? Portali, mreže, lajkovi, šerovi, tagovi, foloveri, influenseri. A niko se tome ne čudi. Osim vas, naravno. E pa došlo je vreme da se osvestite. Dobro došli u doba digitala! OK, znam, ispravnije bi bilo reći digitalnog marketinga, digitalnog segmenta marketinga, ali – želimo biti cool. Dakle – digital!
Pročitaj ceo tekst » »Nakon valova oduševljenja, ali u istoj mjeri i skepticizma u posljednjih pet godina razvoja, neuromarketing je, čini se, ove godine napokon dobio priznanje. Da li on predstavlja budućnost marketinga?
Pročitaj ceo tekst » »Kako da Vi ne budete više “ok i dosadna firma koja mi završava posao”, već “vau, kakvi carevi, jedva čekam da ponovo kupujem kod njih, ima svima da ispričam za ovo” na jednostvan način objašnjava Istok Pavlović.
Pročitaj ceo tekst » »Postoji li uistinu loš publicitet, odnosno je li na kraju priče kampanja koja izazove negodovanje i otpor javnosti kontraproduktivna ili nije?
Pročitaj ceo tekst » »NEKI TEŠKO IZGOVORLJIVI POJMOVI KAO STO SU PEER-TO-PEER, UGC,UX I EX POSTALI SU NEIZBJEŽNI U BRENDIRANJU. RAZUMLJIVO, TO ŠTO IH MALO TKO RAZUMIJE, PRIDONOSI NJIHOVOJ POPULARNOSTI Kako bi određeni proizvod ili usluga postali uočljivi i opšte prihvaćeni, imperativ je stvoriti dobar brend. U Današnjem vremenu kad se konzumacija medija promijenila iz temelja, promijenili su se
Pročitaj ceo tekst » »