Nekad i sad. Pogledajte kako su izgledali Sandra, Tomo i Jovana kada su bili mali.
Pročitaj ceo tekst » »„Personalizacija (BI) je kao donji veš, neophodno je imati ga ali nije nužno pokazivati ga.“
Pročitaj ceo tekst » »Kriva iskustva se zasniva na stečenom iskustvu da, kada se udvostruči količina proizvedene robe, ukupni troškovi po komadu mogu da se smanje za 20 do 30%. Uzroci krive iskustva su: učenje racionalizacija standardizacija tehnički napredak povoljnija nabavka promene materijala koji se koriste raspodeljivanje struco (FT) na veći obim proizvodnje. Efekat krive iskustva opisuje potencijal za
Pročitaj ceo tekst » »Od A do Š sa Draganom Ovčarov.
Pročitaj ceo tekst » »Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
Pročitaj ceo tekst » »