Jedan proizvođač žvakaćih guma sproveo je istraživanje u cilju promocije svog proizvoda. Posetioci muzeja odgovarali su na različita pitanja gledajući nekoliko parova identičnih blizanaca, koji su se razlikovali samo u jednoj stvari – jedan od njih imao je žvaku. Šta mislite koji je stekao više poznanika?
Pročitaj ceo tekst » »Kao što se u marketingu u cilju veće prodaje proizvodi brendiraju, tako se i preduzeća brendiraju kao poslodavci u cilju privlačenja postojećih i budućih talenata u većem broju, odnosno pridobijanja vrhunskih kadrova sa tržišta rada. Sledeći tekst ukazuje na sličnost između marketinga i HR sektora.
Pročitaj ceo tekst » »Crowdfunding je način osiguranja kapitala koji se sastoji u javnom predstavljanju različitih vrsta projekata, u koje građani ulažu novac na temelju neposredne javne interakcije s nosiocem projekta i skupne ili individualne procene kvalitete projekta. Neke su od poznatijih Kickstarter, Rocket Hub, IndieGoGo, Quirky, Profounder.
Pročitaj ceo tekst » »LinkedIn, globalna poslovna mreža, stalno raste i igra sve važniju ulogu u svetu biznisa i karijere. Sve veći broj ljudi u svetu i kod nas koristi Linkedin. Linkedin je u oktobru tekuće godine najavio novu generaciju profila. Sledeći tekst daje korisne savete kako da se istaknete na LinkedIn-u.
Pročitaj ceo tekst » »Tipovi ličnosti su obrazci, modeli koji služe za razvrstavanje prema nekim sličnim osobinama, međusobno različitih individua. I naši facebook prijatelji imaju određene zajedničke karakteristike. Neki od facebook tipova ličnosti su: veliki mislilac, prijatelj reporter, velika riba, skupljači lajkova, pravoslavni taliban…
Pročitaj ceo tekst » »