Većina kompanija ima mnogo podataka o svom talentu, ali da li se oni efikasno koriste za povećanje učinka?
Pročitaj ceo tekst » »Svaka firma kroji marketing po svojoj meri, u zavisnosti od specifičnih procesa, kulture firme, biznis modela i slično.
Pročitaj ceo tekst » »O tome šta će kupiti, gde putovati i ručati, šta nositi na sebi, potražiće uz „pomoć prijatelja” na omiljenom mestu za komunikaciju – na društvenim mrežama.
Pročitaj ceo tekst » »Sećam se, iako bi se moglo reći da pripadam takozvanoj generaciji “milenijalsa”, kako je bilo u vreme 90-ih. Jedna prodavnica u kraju do koje je trebalo 10-15 minuta da se stigne, jedna apoteka, još udaljenija, dva bioskopa sa godišnjim repertoaraom, državni fakulteti, i dr…
Pročitaj ceo tekst » »Kompanije moraju skinuti korporativne maske. U nadi da će se bolje povezati s potrošačima, svojim brendovima već daju ljudsko lice. Lice s vrlinama, ali i manama.
Pročitaj ceo tekst » »