Jedan proizvođač žvakaćih guma sproveo je istraživanje u cilju promocije svog proizvoda. Posetioci muzeja odgovarali su na različita pitanja gledajući nekoliko parova identičnih blizanaca, koji su se razlikovali samo u jednoj stvari – jedan od njih imao je žvaku. Šta mislite koji je stekao više poznanika?
Pročitaj ceo tekst » »U sledećem tekstu data je moguća ilustracija načina na koji će potrošači komunicirati 2020. godine, obrađen u istoimenoj publikaciji revizorsko konsultantske kompanije EY, čiji su vodeći stručnjaci na bazi industrijskih trendova razvili četiri scenarija razvoja tržišta komunikacija u budućnosti.
Pročitaj ceo tekst » »Hrvatsku investicijsku klimu nije dotukla financijska i gospodarska kriza, nego nestabilnost pravnog sustava i nepredvidljivi trendovi na tržištu rada, stoga pravosuđe treba ubrzati, a plata mora biti primarni izvor prihoda, ne samo nužno zlo.
Pročitaj ceo tekst » »Bil Gejts, osnivač kompanije “Majkrosoft”, jedan od najbogatijih ljudi na planeti, dao je nedavno učenicima jedne škole u SAD 11 pravila za uspeh, među kojima su:” život nije fer, navikni se na to!; ako pogrešiš, ne kukaj nad greškama, uči iz njih; ako misliš da ti je učitelj strog, čekaj da dobiješ šefa”.
Pročitaj ceo tekst » »Stručnjaci tvrde da jedno čulo utiče na druga i da je potrebno da budu sinhronizovana kako bi kupci dobilu celovitu sliku vriednosti brenda. Nigel Hollis, analitičar iz Millward Browna tvrdi da na temelju čulnog iskustva brend može zaraditi i milionske iznose.
Pročitaj ceo tekst » »