Proizvod vredi onoliko koliko je kupac spreman da ga plati. Dokle god budemo posmatrali cenu kao faktor koštanja, a ne kao faktor vrednosti, imaćemo „ratove“ cenama između konkurenata. Dugoročne ciljeve kompanije ne možemo ostvariti obezbeđivanjem nižih cena i nižeg kvaliteta proizvoda.
Pročitaj ceo tekst » »Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.
Pročitaj ceo tekst » »Tatjana Lukić, regionalni direktor prodaje, Microsoft kaže: “Pre dvadeset i više godina “Microsoft” je napravio revoluciju ne samo u informatičkom svetu, nego i u životu većine ljudi. Sada čovek ljudskim govorom komunicira sa sistemom, ne pomoću formula ili kompleksnih upita”.
Pročitaj ceo tekst » »Pripovijedanje je najbolji mamac za privlačenje pažnje potrošača. Priče su zapisane u našem genskom kodu i zato ih brendovi koriste za vlastiti dobitak. Priču je najbolje započinjati rečima ‘bilo jednom davno’ pri čemu treba stvoriti sadržaj koji nadilazi okvire klasičnih poruka.
Pročitaj ceo tekst » »U prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila koje otkriva stručnjak za prodaju Grant Cardone.
Pročitaj ceo tekst » »