Na tržištu postoje razne vrste proizvoda koje imaju određen uticaj na potrošače. Taj uticaj je vrlo često povezan sa percepcijom potrošača o vezi cena – kvalitet. Određeni proizvodi nalaze se u svesti potrošača kao referentni artikli po pitanju kvaliteta ili cene.
Pročitaj ceo tekst » »Brend Jaffa postoji na tržištu od 1976. godine i u tom periodu postao je sinonim kvaliteta i dobrog ukusa. Prisutan je na svim tržištima u Adrijatik regionu. U fabriku Jaffe u Crvenki od 2006. godine do danas investirano je 30 miliona evra. Krajem prošle godine Jaffa je lansirala novi proizvod – Jafficu.
Pročitaj ceo tekst » »Kultni status brendova nije garancija za besmrtnost. Ukoliko neki od brendova ne promene poslovnu politiku, mogli bi izgubiti trku za tržišni udeo. Jedan od njih je i brend Volvo percipiran kao jedan od najsigurnijih brendova u automobilskoj industriji. Ono što ga je učinilo ranjivim jeste loše pozicioniranje.
Pročitaj ceo tekst » »Uz veliki pad domaće potražnje, maloprodaja u regionu sve je tanja i sve se više sužava, a u recesiji moguće je čuti samo razgovore o smanjivanju troškova, održanju likvidnosti i obezbeđivanju manje riskantnih izvora finansiranja.
Pročitaj ceo tekst » »Proizvod vredi onoliko koliko je kupac spreman da ga plati. Dokle god budemo posmatrali cenu kao faktor koštanja, a ne kao faktor vrednosti, imaćemo „ratove“ cenama između konkurenata. Dugoročne ciljeve kompanije ne možemo ostvariti obezbeđivanjem nižih cena i nižeg kvaliteta proizvoda.
Pročitaj ceo tekst » »