Inspirisan knjigom Toda Dankana o prodaji od poverenja, želeo sam u kratkim crtama da Vam predstavim osnovnu razliku između dobrih i običnih prodavaca.
Pročitaj ceo tekst » »Sredinom prošlog veka posadili smo naše prvo drvo. Od njegovih plodova napravili smo sokove, nektare i druge proizvode prirode kakve niko pre nije okusio. Čisti kao priroda iz koje su potekli, sveži i okrepljujući kao voće iz kojeg su nastali.
Pročitaj ceo tekst » »Kako za dobar promet nisu bitne samo cene i asortiman, već na odluku kupca da izabere ovu ili onu prodavnicu utiču i izgled maloprodajnog objekta, raspored u njemu, dizajn vizuelne komunikacije i mnogi drugi faktori, od ovog broja ćete u Progressive magazinu moći da pročitate o svemu što je važno znati kada se radio shop fittingu
Pročitaj ceo tekst » »Stručnjak za prodaju Grant Kardone otkriva pravila koja će pomoći vlasnicima malih preduzeća da zaključe više ugovora. U članku koji je objavljen na sajtu entrepreneur.com, Kardone piše da kao i u svakoj igri, i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila
Pročitaj ceo tekst » »