Kako za dobar promet nisu bitne samo cene i asortiman, već na odluku kupca da izabere ovu ili onu prodavnicu utiču i izgled maloprodajnog objekta, raspored u njemu, dizajn vizuelne komunikacije i mnogi drugi faktori, od ovog broja ćete u Progressive magazinu moći da pročitate o svemu što je važno znati kada se radio shop fittingu
Pročitaj ceo tekst » »Stručnjak za prodaju Grant Kardone otkriva pravila koja će pomoći vlasnicima malih preduzeća da zaključe više ugovora. U članku koji je objavljen na sajtu entrepreneur.com, Kardone piše da kao i u svakoj igri, i u prodaji postoje izvesna pravila, naročito kada se posao privodi kraju. Da biste osigurali uspeh, bez obzira na to da li ste početnik ili preduzetnik sa iskustvom, trebalo bi da poštujete 12 najvažnijih pravila
Pročitaj ceo tekst » »Nekad se znalo – svi proizvodi pakuju se u standardizovana pakovanja od 1 kg, 1 I ili od 500 g, 200 g i 100 g. Niko nije mogao da zamisli da u tetrapaku dobije 0,9 I mleka ili da kesica čipsa teži 54 g, a kesica preliva za testeninu tačno 63,49 g.
Pročitaj ceo tekst » »Na tržištu postoje razne vrste proizvoda koje imaju određen uticaj na potrošače. Taj uticaj je vrlo često povezan sa percepcijom potrošača o vezi cena – kvalitet. Određeni proizvodi nalaze se u svesti potrošača kao referentni artikli po pitanju kvaliteta ili cene.
Pročitaj ceo tekst » »Brend Jaffa postoji na tržištu od 1976. godine i u tom periodu postao je sinonim kvaliteta i dobrog ukusa. Prisutan je na svim tržištima u Adrijatik regionu. U fabriku Jaffe u Crvenki od 2006. godine do danas investirano je 30 miliona evra. Krajem prošle godine Jaffa je lansirala novi proizvod – Jafficu.
Pročitaj ceo tekst » »