Šta je shop fitting i koliku ulogu igra u prodaji proizvoda.
Pročitaj ceo tekst » »Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.
Pročitaj ceo tekst » »Kultni status brendova nije garancija za besmrtnost. Ukoliko neki od brendova ne promene poslovnu politiku, mogli bi izgubiti trku za tržišni udeo. Jedan od njih je i brend Volvo percipiran kao jedan od najsigurnijih brendova u automobilskoj industriji. Ono što ga je učinilo ranjivim jeste loše pozicioniranje.
Pročitaj ceo tekst » »Uz veliki pad domaće potražnje, maloprodaja u regionu sve je tanja i sve se više sužava, a u recesiji moguće je čuti samo razgovore o smanjivanju troškova, održanju likvidnosti i obezbeđivanju manje riskantnih izvora finansiranja.
Pročitaj ceo tekst » »SMANJUJE SE VELIČINA OBROKA, ALI NJIHOVA ENERGIJSKA VREDNOST NE SMIJE. PROIZLAZI TO IZ DIKTATA KOJI SLUŠA PREHRAMBENA INDUSTRIJA: TRAŽI SE ŠTO VIŠE SVEGA U JEDNOM PROIZVODU
Pročitaj ceo tekst » »