“Simens i deli i ne deli poslovni ambijent u Srbiji, budući da mu je dve trećine prometa od izvoza. Mi smo zadovoljni ambijentom”, počinje razgovor za “Novu ekonomiju”, pomalo I neočekivano, Tihomir Rajlić, generalni direktor Simensa u Srbiji.
Pročitaj ceo tekst » »Koliko puta vam se desilo da iz radnje umesto sa jednim proizvodom koji ste i otišli da kupite, izađete sa još nekoliko i potpuno novom listom želja? Neki prodavci nisu vični svom poslu, deluju nesigurno, dok su drugi previše naporni i komplikovani. Ima i onih koji svoj posao obavljaju bez greške. Isprobajte njihove najefikasnije trikove.
Pročitaj ceo tekst » »Stranica trendwatching.com prošlog je tjedna predstavila trendove na koje brendovi moraju obratiti pozornost.
Pročitaj ceo tekst » »“Prodajni izveštaji temelj su za donošenje većine poslovnih odluka, te za praćenje njihove realizacije jer jasno prikazuju trend poslovanja. Sastoje se od niza analiza koje se izrađuju sa ciljem da na pravi način prikažu stvarno stanje prodaje, dubinu distribucije artikala, rast kupaca i njihovo učešće na tržištu, kao i performanse svih činilaca koji doprinose tom kompleksnom procesu, kao što su individualna ostvarenja ciljeva prodajnih predstavnika.”
Pročitaj ceo tekst » »