Integrisane marketing komunikacije predstavljaju koncept po kojem kompanija pažljivo integriše i koordiniše svoje brojne komunikacione kanale kako bi poslala jasnu, doslednu i privlačnu poruku o organizaciji i njenim proizvodima. Kako je MINI upotrebio IMK u svom pristupu pogledajte u sledećem tekstu.
Pročitaj ceo tekst » »BSC je instrument koji se koristi za transformisanje organizacionih strateških ciljeva u pokazatelje performansi. BSC je strukturiran pristup za korišćenje informacija vezanih za merenje performansi koji olakšavaju postavljanje ciljeva, pomažu u alociranju resursa, omogućavaju menadžerima održavanje ili promenu strategije.
Pročitaj ceo tekst » »Čak i kada smo sve lepo objasnili našem kupcu, argumentovali sve koristi i prednosti njegove kupovine, može se desiti da nam kupac kaže: “Ja bih još da razmislim”. Ne odustajte, ne napuštajte kupca, ne pristajte na odbijanje, već koristite tehnike za zaključenje prodaje kao što su: VOĐENJE, PRITISAK i DA RAZMISLIM.
Pročitaj ceo tekst » »Stres je sastavni deo života, i kao takav nezaobilazan je i u radnom okruženju. Naporan posao, zahtevan šef, lični problemi, deluju stresno. Dobra vest je da stres nije ono što nam se dešava, već naša reakcija na ono što nam se dešava. To znači da se stresom može upravljati.
Pročitaj ceo tekst » »Tipovi ličnosti su obrazci, modeli koji služe za razvrstavanje prema nekim sličnim osobinama, međusobno različitih individua. I naši facebook prijatelji imaju određene zajedničke karakteristike. Neki od facebook tipova ličnosti su: veliki mislilac, prijatelj reporter, velika riba, skupljači lajkova, pravoslavni taliban…
Pročitaj ceo tekst » »