Podravkina Vegeta jedan je od najpoznatijih izvornih hrvatskih proizvoda. Bogata istorija započeta je davne 1958. godine u istraživačkoj labaratoriji Podravke na čelu s profesorkom Zlatom Bartl. Krenuvši od postojećih bujona, povrća i začina, postupno se razvijala receptura potpuno novog začina.
Pročitaj ceo tekst » »Koliko god da mislimo da smo ovladali veštinom nabavke i prodaje uvek postoji prostor za unapređenje. U svakoj prodavnici postoji 6 principa koje bi trebalo poštovati. Pravi način implementacije tih principa doprinosi komercijalnom i privlačnom izgledu prodavnice. Oni doprinose optimizaciji prodajne površine.
Pročitaj ceo tekst » »Ljudi u Koreji imaju zgusnut dnevni raspored. Dosta vremena provode na poslu. Britanski trgovački gigant Tesco dosetio se inovacije, HomePlus virtuelnih marketa, gde umesto da kupci idu u radnju, radnja dolazi kod njih. Stanicu metroa u Seulu oblepili su posterima koji prikazuju Tescoove proizvode sa QR kodovima.
Pročitaj ceo tekst » »Zbog novogogodišnjih praznika potrebno je uskladiti enterijer vaše radnje sa praznicima i povesti računa o sledećih 5 stavki: strategija za novogodišnje praznike i izbor asortimana, cene novogodišnjeg asortimana, promocije i mesto izlaganja novogodišnjeg asortimana u trgovini.
Pročitaj ceo tekst » »