Šta je shop fitting i koliku ulogu igra u prodaji proizvoda.
Pročitaj ceo tekst » »Proizvod pod imenom Nescafe je 1. aprila 1938. godine zvanično predstavljen u Švajcarskoj. Sve je počelo krahom berze na Vol Stritu i dramatičnim padom cena kafe. Nescafe ove godine obeležava 75 godina postojanja, kao vodeći brend na svetskom tržištu u kategoriji instant kafe.
Pročitaj ceo tekst » »Kultni status brendova nije garancija za besmrtnost. Ukoliko neki od brendova ne promene poslovnu politiku, mogli bi izgubiti trku za tržišni udeo. Jedan od njih je i brend Volvo percipiran kao jedan od najsigurnijih brendova u automobilskoj industriji. Ono što ga je učinilo ranjivim jeste loše pozicioniranje.
Pročitaj ceo tekst » »Iako rekordnu cenu reklamnih minuta još uvek drži prenos Super Bowla, Oscar je ostvario bolji rast, čak najveći od svih prenosa uživo od 2008. godine. Sponzorski paketi su, očekivano, znatno skuplji od reklamnih minuta, a pogotovo ako se, poput Pepsija, brend odluči svrstati među one s predznakom ‘ekskluzivnih’.
Pročitaj ceo tekst » »