Možda najkorisniji, a svakako vrlo raširen model veštačke inteligencije je tzv. genetski algoritam. Dragi marketari, nemojte se uplašiti dok vam robotizovane verzije vaših kolega objašnjavaju kako sistem zaista funkcioniše.
Pročitaj ceo tekst » »Direktori odeljanja za Marketing – inovatori ili sledbenici?
Pročitaj ceo tekst » »Na 31 laganih ličnih pitanja za Controlling magazin odgovaraju 4 sjajne dame: Hana Butigan-Depotović (Marketing manager, S&T SRBIJA), Katarina Milić (Marketing coordinator, SAS ADRIATIC), Jelena Blagojević (HR Menadžer, MEDIGROUP) i Sandra Rapo (Menadžer za marketing, LUKOIL SRBIJA)
Pročitaj ceo tekst » »Marketing je uspeo da pokaže da nije (ili jeste) sve samo u cilju podizanja prodaje, već da je nešto i u indirektnom delovanju, kroz društveno odgovorno ponašanje.
Pročitaj ceo tekst » »„Ni Vlada ni industrija nisu bile u stanju da pruže realno rešenje za rastući problem zloupotrebe informacija o potrošačima. Kao rezultat toga, potrošači su se masovno okrenuli protiv inovacije i virtualizacije. Nove usluge nisu bile prihvaćene od strane potrošača, što je stopiralo dalju integraciju virtualnog i fizičkog sveta.“
Pročitaj ceo tekst » »