Kako izabrati baš one potrošače koji su relevantni za brend? Kako naći pravu meru u komunikaciji između brenda i korisnika? – Olivera Nikodijević (Direktor marketinga) , CARNEX
Pročitaj ceo tekst » »Koja je svrha i šta se može postići pravilnim integrisanjem marketing komunikacija na tržištu telekomunikacija? Primeri ostvarivanja dugoročno kvalitetnih komunikacija u Orion telekomu – Davor Sakač (Direktor marketinga)
Pročitaj ceo tekst » »Ustaljeno je mišljene je da su kvalitet i cena primarni kriterijumi kada je u pitanju izbor proizvoda, međutim i samo poreklo proizvoda ima iznenađujući uticaj na potrošače.
Pročitaj ceo tekst » »Kako se diferencira put integrisanih marketinških komunikacija sa razvojem tržišta i tehnologije? Značaj digitalnog marketinga u bankarstvu? – Nataša Kuzmanovski (Direktorka odeljenja identiteta i komunikacija), Unicredit banka
Pročitaj ceo tekst » »Web je dao šansu da sa delićem budžeta za marketing doprete i do najudaljenijih tržišnih niša. Međutim, poprište borbe se pomera sa medijskog prostora na borbu za pažnju vašeg potrošača i sadržaj postaje ključni u izdvajanju informacije koju plasirate u mnoštvu drugih.
Pročitaj ceo tekst » »