LinkedIn reklame - KAKO DO NOVIH KLIJENATA
LinkedIn ima 800.000 korisnika iz Srbije i najbolja je društvena mreža za biznis. To je mesto gde možete da se povežete sa profesionalcima iz vaše oblasti, i najvažnije, promovišete svoj biznis.
LinkedIn oglasi vam nude mogućnost promovisanja svog biznisa i dolaska do vaših idealnih kupaca zahvaljujući preciznom targetiranju. Ovde vaše oglase plasirate ciljanoj publici. Te ciljne grupe sami birate na osnovu radnog mesta, vrste industrije kojoj pripadaju i veličine kompanije, veština koje poseduju, stepena i vrste obrazovanja, ali i geografskog područja.
Iako su LinkedIn reklame nešto skuplje od Google reklama, zbog svih navedenih potencijala, isplati se uložiti i isprobati ovu vrstu oglašavanja LinkedIn vam nudi različite četiri vrste reklama:Korisnici LinkedIn-a imaju prosečno dva puta veću kupovnu moć od korisnika drugih mreža. Takođe, 80% B2B potencijalnih klijenata dolazi sa LinkedIn-а, nasuprot 13% koji dolazi sa Twitter-a i 7% sa Facebook-a. To ga čini dragocenim za kompanije koje se bave baš ovom vrstom poslovanja.
- Sponsored Content reklame
- Text reklame
- Dynamic reklame
- Sponsored Messaging reklame
1.Sponsored Content reklame prikazuju se na news feed-u, pored organskih objava. Dostupne su u pet formata i slične su Facebook oglasima. Prednost im je to što se pojavljuju baš na mestu gde korisnici najviše obraćaju pažnju. Na slici ispod možete videti jedan primer ove reklame.

2.Text i Dynamic reklame su veoma slične Google reklamama i njih jedino nećete naći u news feed-u. Nalaze se na desktop i laptop uređajima sa desne strane feed-a i u messenger-u. Da biste pokrili i news feed, kombinujte ih sa Sponsored Content oglasima.

3.Sponsored Messaging reklame su dobar izbor za B2B kompanije koje aktivno komuniciraju sa drugim korisnicima na platformi. One podrazumevaju personalizovane poruke ciljanim korisnicima putem messenger-a. Jedino ograničenje je što jednom korisniku možete poslati samo određen broj poruka u jednom vremenskom periodu.

4.Lead Gen Forms su šabloni koji se prilažu uz oglas radi prikupljanja informacija od potencijalnih klijenata (e-mail, broj telefona i slično). Kada korisnik klikne na vašu reklamu, podaci sa njegovog profila se automatski popunjavaju, što čuva vreme i trud. Ovim dobijate kompletne i ažurne podatke potencijalnih klijenata.
