Lepša strana komunikacija – Intervju Natalija Jegdić (Izvršni direktor za privatne korisnike), Telekom Srbija

Lepša strana komunikacija – Intervju Natalija Jegdić (Izvršni direktor za privatne korisnike), Telekom Srbija

FI

_MPP1375a

Posao

U Telekomu Srbija ste od 2000. godine. Počeli ste kao saradnik, a sada ste na funkciji izvršnog direktora za privatne korisnike. Koje osobine i kvaliteti su Vas doveli do ove pozicije?

Istrajnost, iskrenost, hrabrost i želja za ličnim i profesionalnim razvojem osobine su koje su mi pomogle da napredujem na profesionalnoj lestvici, od saradnika do izvršnog direktora. Moja menadžerska karijera započela je još 2001. godine, kada sam sa mesta saradnika došla na poziciju regionalnog direktora za HR i vrlo hrabro ušla u profesionalni izazov koji mi je ponuđen. Tada sam bila mlada, puna entuzijazma i želje da promenim stvari. Takva sam i sada. Kompanija se menjala munjevitom brzinom i ja sam kroz svoju petnaestogodišnju menadžersku karijeru imala priliku da radim na različitim funkcijama i u različitim oblastima, počev od ljudskih resursa, preko marketinga, prodaje, plana, budžeta i analize, kroz koje stičem različita iskustva i znanja koja su mi mnogo pomogla u profesionalnoj karijeri i dovela me do sadašnje pozicije. Entuzijazam, hrabrost, optimizam,  želja za sticanjem znanja, vredan rad, vera u sebe i u svoje saradnike i kolege su, mogu slobodno da kažem, formula za uspeh. Ako na posao gledate kao na izazov, uspeh je zagarantovan. Nekada se našalim sa svojim zaposlenima pa kažem: „Dobro isplaniraj, radi i ćuti“, to je formula za svaki uspešan posao.

Imate dugogodišnje iskustvo u telekomunikacijama. Zbog čega ste se opredelili za ovu oblast i šta Vam se najviše sviđa u radu u telekomunikacijama?

Diplomirani pravnik sam po obrazovanju, ali često u šali mojim kolegama inženjerima kažem da treba da mi dodele i diplomu njihovog fakulteta. Kada sam iz advokature došla u telekomunikacije, shvatila sam da je tu sve moguće. Moje kolege inženjeri kažu: „U telekomunikacijama i IT svetu sve je moguće”. Pa kako da ne zavolite taj posao! To je ta draž i igra koja vas podstiče da razmišljate i stvarate neke nove stvari.  Komunikacije su svuda oko nas. One su neodvojivi deo naših života i ta širina, svest o tome da vam je ceo svet na dlanu i da možete da pomerate granice, neverovatan je afrodizijak za entuzijaste.

Telekomunikacije su jedna od industrija koje se najbrže razvijaju i novosti su skoro svakodnevne. Taj tempo odgovara mom temperamentu i promene na globalnom tržištu telekomunikacija uslovljavaju domaće telko-operatore da moraju da ih prate u korak i da se bore za svakog korisnika. Ta dinamika me dodatno motiviše i pokreće. Kada dolazite na posao svaki dan sa tom mišlju, onda poslovne obaveze nikad ne mogu da postanu zamorne, već podstiču da uvek idete dalje. Telekomunikacije su veoma široka oblast, koja daje mogućnost da mnogo svojih ideja sprovedete u delo. Svakog dana idem na posao srećna i ispunjena činjenicom da je sve moguće.

Kao menadžer ste fokusirani na svoje zaposlene, a kao izvršni direktor na privatne korisnike. Kako uspevate da osluškujete i podmirite potrebe i jednih i drugih?

I prema zaposlenima i prema korisnicima imam isti pristup – otvoren, iskren, opušten i neposredan. Kada imate tu humanu notu u odnosu sa ljudima onda sve postaje lakše, a problemi, iako nastanu, lako se rešavaju. Uvek kažem svojim kolegama i korisnicima: „Ne brinite,  sve je rešivo“. Imam tu sreću da je moj tim ljudi stalno uključen u sve kreativne procese, poslovne odluke, i njihovo osećanje da doprinose zajedničkom uspehu ih zapravo čini zadovoljnim. Sa druge strane, mislim da naši korisnici cene naš pristup u poslovanju sa njima – izlazimo im u susret sa upravo onakvim rešenjima kakva su im potrebna, nudimo sve vrste usluga na jednom mestu. To je za njih ogromna pogodnost, ta mogućnost da uđu u samo jednu poslovnicu, koje su sada topla mesta sa kućnom atmosferom gde vas svaki zaposleni dočeka kao da ste mu došli u goste i ponudi sve što vam je potrebno, visokog kvaliteta a po pristupačnim cenama. Od nedavno,  korisnicima mogu da popiju kafu ili čaj u našoj poslovnici na Banovom brdu, a planiramo da to postane praksa u skoro svakoj poslovnici. To je pokazatelj da radimo mnogo na neposrednom odnosu sa korisnicima i da je takvim pristupom sve rešivo i moguće.

Box paketi su jedna od novina u ponudi Telekoma Srbija. Da li planirate još neke inovacije u skorijoj budućnosti?

Box paketi koje je mts kreirao u 2014. godini pokazali su se kao sjajan način da korisnici sami mogu da naprave paket usluga prema svojim potrebama. Statistika kaže da smo time napravili odličan poslovni rezultat, jer smo proglašeni za najprofitabilniju kompaniju u Srbiji za 2015. godinu. To nas je posebno motivisalo da dalje razvijamo dodatne servise, poput mts televizije. Sada na našoj TV platformi, osim niza sportskih i zabavnih kanala, možete da uživate i u Agro TV-u, kanalu koji obrađuje teme iz poljoprivrede i to je prvi TV kanal tog tipa u regionu. Pokrenuli smo i prvi lifestile TV kanal, tu je i Ženska TV koja obrađuje teme iz mode, lifestylea, kulture i zabave.

Svet telekomunikacija je vrlo dinamičan. Kako vidite razvoj ove oblasti?

Za relativno kratak period u razvoju telekomunikacija, prešli smo dug put – od mobilnog preko pametnog telefona i tableta, do uređaja koji nam olakšavaju život upotrebom raznih mobilnih aplikacija i koji nam omogućuju zabavu u svakom trenutku. Svet sada ne može da funkcioniše bez globalne povezanosti, koja je omogućena upravo tako brzim razvojem telekomunikacija. Svakim danom povećava se broj uređaja koji međusobno komuniciraju, kako kod kuće, tako i na ulici, poslu ili nekom drugom ambijentu. Za svaki od njih potrebno je da se omogući da se komunikacija odvija besprekorno, što znači da telko-operatori moraju da obezbede nesmetan protok sve zahtevnijeg sadržaja. A to je veliki izazov. S druge strane, digitalna transformacija zahvatila je bukvalno sve industrije i delatnosti, od prevoza do zdravstvenih usluga. Takav razvoj nudi brojne prilike i tradicionalne telekomunikacione korporacije moraće da uhvate svaku priliku ako misle da ostanu konkurentne.

Sa kojim izazovima se susrećete kao uspešna poslovna žena? Da li je teže ili lakše uspeti kao žena u biznisu?

Izazovi sa kojima se svi susrećemo u poslu ne dele se prema polu, već prema težini i načinu na koji ih rešavamo. Od savremene žene danas se očekuje da bude uspešna u svim segmentima života – na poslu, u kući i porodici, što ponekad može da oteža fokusiranje na karijeru i napredovanje u poslu. Sa druge strane, mi žene imamo „dugme“ za multitasking i mnoge stvari možemo da radimo istovremeno, naravno uz podršku i razumevanje porodice i partnera. Ne u želji da uvredim naše drage kolege muškarce, ali mi se čini da je ženama nekada teže, a da upravo zbog te multitasking veštine sve mogu da postignu.

_MPP1335a

Controlling

Kakvo je Vaše viđenje controllinga, odnosno funkcije za budžet?

Strateško poslovanje, planiranje i controlling tri su osnovna faktora u svakom biznisu, pogotovo u telekomunikacijama. Za razliku od pojedinačnih odeljenja u kompaniji, funkcija za budžet je od suštinske važnosti za nadzor i evaluaciju poslovanja, ali i održavanje strateškog puta kompanije. Za razliku od revizije i unutrašnje kontrole, controlling treba da da menadžmentu ne samo istorijske podatke, već i predviđanja na osnovu obrade alternativnih poslovnih pravaca.

Koliko Vam controlleri pomažu u svakodnevnom poslu?

Controlleri, osim finansijskog znanja u oblasti budžeta i računovodstva, moraju da imaju i znanja o svim poslovnim procesima i organizaciji u kompaniji. Saradnja sa njima omogućava mi da donosim ispravne poslovne odluke, a na osnovu brižljivo sačinjenih izveštaja koji ne predstavljaju samo kolone i brojke, već i važne smernice za članove top-menadžmenta.

Moram da priznam da je Funkcija za budžet u našoj Kompaniji za mene i moje kolege u menadžmentu naše „i oko i uho“. Intenzivno pratimo šta nam sugerišu i trudimo se da plan pravimo bez velikih odstupanja, što je suština uspeha. Dobro planiran, optimističan i hrabar biznis plan preduslov je da kompanija bude uspešna, a mi smo takva kompanija.

Controlleri prave veliki broj izveštaja. Koje izveštaje najčešće dobijate od njih?

Pošto se, između ostalog, bavimo prodajom privatnim korisnicima,  najviše koristimo izveštaje koji se tiču obima prodaje prema tipu usluga, izveštaje o isplativosti određenih modela, CBA analize uvođenja novih servisa, predviđanja za budući period. Jako važni su i izveštaji o troškovima, kao i podaci o mestu troška koji daju odličnu sliku poslovanja svakog pojedinačnog biznisa u kompaniji. Pošto se bavim prodajom  i marketingom, u mojoj nadležnosti su i prihodi i troškovi u delu poslovanja sa privatnim korisnicima, a to je mas market. Controlleri i njihovi izveštaji pomažu mi da pronađem način da sa što manje troška napravim potreban prihod, kako bi na kraju ostvarili onaj rezultat koji su nam akcionari zadali. To možda zvuči jednostavno, ali controlleri će najbolje objasniti da je to prava veština.

Ako biste opisali dobrog controllera u tri reči, on bi bio…?

Sveobuhvatan, analitičan i, pre svega, tačan.

_MPP1410a

Privatno

Imate vrlo odgovoran i zahtevan posao. Kako „punite baterije” u slobodno vreme?

Porodica i prijatelji su moja „baza“. Iz vremena provedenog sa njima crpim energiju koja mi je potrebna da izdržim brz poslovni tempo. Vremena je uvek malo, ali uspevam da se vidim sa sebi dragim ljudima i razgovor sa njima je dobar način punjenja baterija. I naravno, male „ženske“ stvari – odlazak u kozmetički i frizerski salon, dobra knjiga ili film, i iznad svega, sport, to su stvari koje svakako mogu da rasterete jedan naporan dan na poslu.

Imate li neku neostvarenu želju?

Želja uvek ima, one nas podstiču da uvek dajemo sve od sebe. Imam sreću da sam najvećim delom ispunila svoje profesionalne ciljeve i da je saradnja koju sam ostvarila i sa svojim timom i sa eksternim partnerima neposredna, iskrena i uspešna. Volim ljude sa kojima radim i ta pozitivna energija je preduslov i za privatni i za profesionalni uspeh.

Uspešni ljudi imaju svoje male, „tajne” recepte za uspeh. Možete li da podelite sa nama Vaš životni i poslovni lajtmotiv? 

Vera u sebe i u druge. Ljubav za ljude sa kojima radite i za posao koji radite jeste prvi uslov. Optimizam, osmeh i entuzijazam. Bitno je ostati svoj i biti hrabar. Oduvek sam bila svoja i nisam dozvoljavala sebi da se odreknem sopstvenih načela i zamisli, bez obzira na poslovne poteškoće sa kojima sam se susretala. Dobro sam osluškivala „spolja“ i donosila odluke „iznutra“. Hrabrost je osobina koja u poslu može mnogo toga dobrog da donese. Još kad svoj posao radite sa lakoćom i ljubavlju, uspeh ne može da izostane.

Sezona godišnjih odmora je iza nas. Kako za Vas izgleda jedan idealan godišnji odmor?

Idealan godišnji odmor je onaj proveden sa dragim osobama. Obožavam putovanja. Volim da upoznajem različite kulture i iz toga crpim nova znanja, iskustva i prijateljstva, ali i ideje za svoj posao. Volim more, ali i planinu, pasionirani sam skijaš i koristim svaki slobodan vikend u zimskoj sezoni da posetim ski-centre i uživam u sportu koji mi najviše prija. Ta sezona tek dolazi i jedva je čekam.

Autor

Natalija  Jegdić


37 Komentara

  1. Radislav stančić :
    23.03.2017 u 15:59|Permalink

    Poštovana, obraćam vam se kao korisnik ugovora br. U1486944 zaključen sa vama 14.10.2015.god.Isporučilac TELEDIREKT mi je dao aparat GIGABYTE SMART AKTA A4.Kojiod samog početka nije dobro radio. Tr puta samga slao na servis ina kraju su konstatovli da aparat treba zameniti. Po kuriru Teledirekta aparat sam poslao 07.03.2017.god. uz obećanje da ću novi aparat dobiti za 2 dana. Osim ljubaznih osoba Kristine i Ivana koje se javljaju na meni jedno dostupan tel 0116558338 i obećanja za dan dva i tako 7puta ja ne znam kome da se obratim i zamolim da zaštiti moje interese. U nadi da samuspeo da vas zainteresujem za moj problem srdačno vas pozdravljam. Radislav Stančić 0692603701 jer kartici je 0641156421 nemam gde da postavim kako bih koristio usluge koje plaćam.

  2. Radomir Krecar :
    24.01.2019 u 05:48|Permalink

    Ne znam da li ste vi ili ko je prava adresa.Imam kucu u Maloj Mostanici.Adresa Mostanicka 36. Vec mese dana Bandera koja drzi telefonsku liniju je usled dotrajalosti pala.
    Nakon milio poziva nikoga nema osim nekih odgovora bice danas bice sutra

    Uzas

  3. Obrenka Milenković :
    26.02.2019 u 16:01|Permalink

    Poštovana,
    Prijavaila sam kvar na fiksnom telefonu dana 23.02.2019 god.Do današnjeg dana nije izvršeno otklanjanje smetnje odnosno niko nije došao iako je prigovor evidentiran pod brojem1-1870887396.
    Sramota je da se ovako postupa sa korisnicima usluga.

  4. Aleksandar :
    04.04.2019 u 13:48|Permalink

    Poštovana,

    podneo sam zahtev za promenu broja 014236042 na broj 014221910,dobio sam odgovor da je to nemoguće a broj je slobodan i da se čuva za nekoga,ne vidom ako broj stoji i noke u funkciji da ne moze da se dobije i Vama je u koristi da taj broj bude u funkciji i da se naplacauje
    Nadam se da cu dobiti odgovor.
    Srdacan pozdrav.

  5. ivica :
    18.07.2019 u 02:35|Permalink

    Otkazao mi je telefon nakon dva meseca od potpisivanja ugovora. Vasi nazovi serviseri su rekli da je ostecen i niste prihvatili reklamaciju. Sada placam nesto sto nisam dobio, tj felericnu kinesku robu koju ne koristim. LOPOVI I PREVARANTI!

  6. Slavica Pilja :
    19.07.2019 u 09:04|Permalink

    Gdja Natalija,
    Molim vasu pomoc. dana 24.06.19. u poslovnici Novi Beograd 1 podnela zahtev za prenos fiksnog broja 0112696036 iz Orion Telekoma u vas Telekom. Vasa sluzba je odradila prvi korak odmah zatrazila od Oriona prenos i 25.06.19. Orion nam je iskljucio pomenuti broj fiksnog telefona. Do danas Telekom nam nije prikljucio fiksni telefon. Bilo je vise intervencija kod info@telekom.rs ali bez uspeha. Odgovore su nam slali Ivana, Irena, Boban a bila su i dva poziva “majstor iz Telekoma” bez predstavljanja. Prvi sa broja 3193555 a drugi sa broja 0646513071. Mi jos uvek nemamo inf. kada ce nam prikljuciti fiksni telefon a neophodan nam je za obavljanje privatnih poslova. Molimo vasu pomoc.

  7. Brankica Todorov :
    31.07.2019 u 12:18|Permalink

    Pozdrav. Ja se izvinjavam što moram Vas da uznemiravam, ali imam problem koji u Vašim poslovnicama nisu u stanju da reše. Naime, juče ujutru sam prijavila smetnje na internetu i još uvek nisu otklonjene. To je više od12h. Da li je to u redu?

  8. Natasa Paunovic :
    08.08.2019 u 07:57|Permalink

    Vec vise godina korisnici smo Box paketa. Cesto se desava da nemamo internet. Od juce, 7. 8. pa, evo, do sada problem se ponavlja. Vise puta smo pozivali operateri, kao i automat daju istu informaciju da ce kvar… Bla bla bla… Cim istekne ugovor za usluge koje nisu male (preko 4000 rs mesecno), trazicemo drugog operatera. Vec je svaku meru prevrsila neprifesionalnost Vaseg preduzeca! Natasa Paunovic, Cacak

    • Tatiana Pavlović :
      04.10.2019 u 20:56|Permalink

      Poštovana,
      Budite ljubazni pa me edukujte. Kao dugogodišnjeg korisnika Vaših usluga.Koliko mi je poznato Vi kao dip. pravnik u funkciji izvršnog direktora zastupate Telekom Srbija za privatne korisnike, to je telekomunikaciona kompanija.?
      Nakon potpisivanja ugovorene obaveze mobilnog interneta putem br.0641382882 od 04.09.2019.
      nakon14 dana upotrebe obratila sam se više puta Vašem kol centru potom prigovorom na br.1-2688356277 na kvalitet usluge a potom zahtevom za prevremeni raskid ugovora br.1-2666040778 u kojima je sve navedeno. Vi kao operater se ne odazivate na zahtev korisnika, nalazite za shodno da tumačite kako Vama odgovara, prolongirate i osporava te zahtev. Pa Vas prosto pitam da li sam svo ovo vreme kao korisnik Vaših usluga u zabludi? Jer imam utisak da ste neka dr.organizacija ili institucija. Ponašanje i tretiranje korisnika je krajnje degutantno, iritirajuće, degradirajuće u smislu ugrožavanja ljudskih prava( pravo izbora) dostojanstva, duševnog mira ( Vašim obaveštenjima o rešenju prigovora). Pa se pitam koju vrstu jeresa sam Vama učinila?? Kada mi sudite i presuđujete, a pri tome još na perfidan način utvrđujete mentalnu dijagnozu Vašim preporukama i kontradiktornostima.

  9. Miodrag Gojkovic :
    08.08.2019 u 16:54|Permalink

    Poštovana,
    Juce,07.08.2019.moj unuk je na mom telefono,igrajuci se,promenio moj tarifn paket Omorika1,koji koristim od 27.12.1017. u “NetXL”.Odmah po saznanju,oko 15,30h,komunicirao sam sa nekoliko operatera telefonom ,dopisivanjem,nastavio i danas ali ne nailazim na obicno ljudsko razumevanje.Samo molim da mi se vrati paket koji koristim,taj novi mi nikako ne treba,niti sam ga ja izabrao, jer ne zadovoljava moje potrebe. Da li zelite da mi pomognete,siguran sam da mozete,na obostranu korist i moju duboku zahvalnost. Ja 11.ovog meseca putujem u inostranstvo i treba mi paket za koji imam ugovor.Penzioner sam,ne igram nikakve igrice da mi trebaju megabajti.vec minuti da mogu da komuniciram. Uostalom,zato sam i izabrao Omoriku1 a i cenovno mi je odgovarala.
    Duboko zahvalan.

  10. Miodrag Gojkovic :
    08.08.2019 u 17:47|Permalink

    Dodatak mojoj predhodnoj molbi.
    Potrebno je nesto da ucinite da ne moze svako,a ne samo korisnik-vlasnik telefona,da sa dva dodira promeni paket koji vlasnik telefona koristi.Resenje je,na primer,neka sifra koja se mora upisati da bi se promena potvrdila.

  11. sladjana janosevic :
    08.10.2019 u 08:52|Permalink

    Molim Vas odgovorite koliko vremenski treba da se ceka za neku uslugu u mts cekala sam za fiksnu teledoniju 18dana i odustala sad cekam 30dana za satelitsku antenu i verovatno cu odustati i od nje pa neznam sa cime se vi onda ponosite kakav je to vas rad

  12. Gordana Acimovic :
    17.10.2019 u 14:24|Permalink

    Ne znam da li je ovo prava adresa za moj problem. Naprasno me obavestavaju da za box pake nisam platila za IV i VII/2019. Placeno je. Traze mi da im skeniram uplatnice. Ja ne umem to da odradim, samouka sam, ali sa uplatnica prepisah svako slovo, broj, posta gde je placeno.Do sada sam bila prezadovoljna, ali ovaj problem ne mogu da resim. Molim za pomoc. I sta su cekali do sada? Gordana Acimovic, 2811946715048, tel.011 397 0 187

    • Gordana Acimovic :
      27.10.2019 u 16:48|Permalink

      Moj komentar od 17.10.2019. odmah je uklonjen. Zasto? Da li sam nekoga vredjala? Sada vidim da je vidljiv. Pitam se zasto se ceka na odobravanje i ko odobrava? Verujte, imate jako puno nezadovoljnih korisnika.

  13. Natalija :
    22.11.2019 u 07:57|Permalink

    Zahtev za preseljenje Box paketa,predali smo 4.10. 2019. Danas je 22.11. 2019. Posle 5-6 urgencija korisnickog servisa tehnickoj sluzbi mts i dalje smo bez interneta i tv-a, ali zato racuni uredno stizu. Da li postoji neka odgovorna osoba u mts, kojoj se mozemo obratiti za resenje problema?

  14. Davor Stojanović :
    07.12.2019 u 11:30|Permalink

    Poštovanje,
    od 17.10.2019.ne uspevam ad rešim nesporazum sa mts-om. Došli smo da raskida ugovora i podnošenja prijava. Nažalost,
    poslednji prigovor 1-3081806841 dana 07.12.2019.
    posle 20 godina u mts-u isti me primorava da ga napustim.
    Očekujem pomoć,
    hvala.

  15. Snezana :
    25.12.2019 u 17:45|Permalink

    Greskom radnice u bigu sam uplatila pogresan racun. A drskist i bezobrazluk koje one poseduju je u ogromnim kolicinama. Za tudju gresku ja treba da idem od saltera do saltera. Strasno

  16. Jina :
    08.01.2020 u 13:39|Permalink

    Isključili ste mi telefon, a stiže mi račun za mesec u kom nisam ni koristila usti. Lopovluk.

  17. Sežana :
    05.03.2020 u 08:16|Permalink

    Poštovana,

    S obzirom da od avgusta meseca pokušavam da otklonim smetnje na svom broju u ul. Obrenovačka 35 Mala Moštanica i do danas nisam uspela a od februara meseca 2020 sam uočila i da imam dva broja na mojoj liniji neznam kome da se obratim više za pomoć. Poslala sam i mejl prijavila kontaktirala Vaš col centar više i neznam koliko puta, bila u poslovnici da prijavim i do dan danas samo dobijam odgovore da budem strpljiva. Brooj koji se pojavljuje na mojoj liniji je na ime Ruže Stanković iz Bariča, U svakom slučaju moj broj ne funkcioniše i niko nemože da me dobije. S obzirom da uredno plaćam Vaše usluge molim da mi se što hitnije razreši problem, jer od ljudi koje pozivam za razrešenje problema nemogu da mi pomognu i to može trajati u nedogled. Jako je neprofesionalno i neozbiljno davati odgovore već danima da se strpljivo čeka, jer takvi odgovori samo iritiraju i dovode korisnike pa i mene kao Vašeg korisnika da dođe u prvu poslovnicu i otkaže fiksni telefon. Hvala na razumevanju i još jednom molim za Vašu pomoć. Srdačan pozdrav,
    Snežana

  18. Zoran Basara :
    12.03.2020 u 16:00|Permalink

    Ovo je bruka sta meni radi Vasa kompanija za moje pare!? Mesecima pokusavam redovnim putem da resim moj problem sa brzinom interneta i nista od toga a da se niko nije udostojio da mi objasni zbog cega je to tako veliki problem!? Uz duzno postovanje jedva cekam da mi istekne ugovor i da ga raskinem. Osim toga cu svima prijateljima preporuciti da urade isto,jer ovo stvarno nema smisla!!

  19. Desimir :
    19.03.2020 u 13:13|Permalink

    Postovanje, kako da izvrsim preseljenje fiksnog telefona i Box4 paketa u novo nastaloj situacuji. Operateri me salju u poslovnice, a one meni najblize zatvorene. Jedan mi operater nudi cak Cacak.Ja stanujem u Donjem Milanovcu.

  20. Tukic Njegosava :
    27.03.2020 u 09:00|Permalink

    Molim gkosp.Nataliju za pomoc imam velikih problema sa Telekomom na koji axresu da posaljrm dopis..Molim da mi pomognete

  21. Njegosava Tukic :
    27.03.2020 u 09:15|Permalink

    Ocekujem pomoc u velikoj sam nevolji.Molim Vas kako da Vam se obratim i iznesem moj problem s Telekomom.Napominem da sam penziner stara 66.god..Pozdrav.Molim VS

  22. svezozar krstić :
    01.04.2020 u 11:19|Permalink

    Poštovana; Dana 16.03 2020god sam prijavio u vašoj poslovnici za priključenje fiksnog telefonskog priključka, i preseljenje internet veze sa Opštine Čukarica na Opštinu Zemun u naselje Vojni Put.Vaša Pravnica je potpisala ugovor o priključku 19.03 2020god da bih vaš radnik iz centrale Zemun meni doneo na kućnu odresu da potpišem tek 26.03 2020god. PET PUTA SAM BIO U VAŠIM POSLOVNICAMA. TELEFOM MI JE PRIKLJUČEN.A DESET PUTA SAM ZVAO VAŠ COOL CENTAR DA MI SE PREBACI INTERNET.Međutim do dan danas me LAŽU MAŽU za Priključenje.Da bi me danas vaš radnik sa Centrale Zemun nazvao i rekao KAKO ON NIJE DOBIO NIKAKAV NALOG ZA PRIKLJUČENJE INTERNETA, A FIKSNI TEL I POTPISAN UGOVOR SU URAĐENI.Rekao mi da po ko zna koji put idem u poslovnicu,jer on nije dobio nikakav nalog.Međutim istog momenta sam zvao COOL CENTAR I SVI MOJI ZAHTEVI SU U IGERENCIJI A NIKO ME NITI ZOVE NITI POVEZUJE INTERNET DANIMA ME LAŽU I PREBACUJU LOPTICU ITD.Zamolio bih vas da rešite moj slučaj PODHITNO za koga vas mi građani plaćamo godinama.Unapred Hvala.

  23. Jelena Pantic :
    02.05.2020 u 19:08|Permalink

    Postovani godinama sam korisnik vasih usluga,cesto dolazi do nestanka televizije usled loseg kvaliteta rutera.poslednji put se to dogodilo 01.maja 2020 i pored obecanja od strane korisnickog servisa da ce tehnicka sluzba iz Ljubovije izaci na lice mesta to se nije desilo.Tako dacekamo u izolaciji ponedeljak 04.05.2020 ako se smiluju da i tada izadju.

  24. Zorica :
    25.06.2020 u 12:49|Permalink

    Želim da prenesem broj u sbb.Od 15.06. dobijam svakodnevno različite informcije od mts call centra i filijale. Na moje današnje pitanje da hoću kontakt osobe i službe u mts-u da se žalim kažu mi da ne postoji tako nešto..??? a ja se pitam da li je moguće da postoji OVAKO nešto

  25. Filip Bjelica :
    06.08.2020 u 21:36|Permalink

    15 godina sam Vas korisnik i firma Casper Filipe ali ovo nki dan sto sam dozivio od Vas nestvarno moram menjati korisika

  26. Marko Marković :
    12.03.2021 u 07:03|Permalink

    Gospođice Natalija ne volim da mi niko ništa sugeriše. Takav je i vas odnos prema objektivnoj stvarnosti. Ipak dao sam sebi za pravo da dam sledeći komentar . Smatram da budućnost telekomunikacija je bežični način komuniciranja. Zbog toga treba obustaviti postavljanje kablova(optickih i sl.) . Pustite es be be i dr. DA Srljaju u propast tačka mislim da će uskoro kompanija SBB propast Ako budu nastavili poslovanje na isti način oni se bave kabliranje Beograda a to nije budućnost budućnost telekomunikacija je bežični način kontiranja uskoro će vrlo Verovatno korišćenje bežičnog načina komuniciranja biti povećano a samim tim i cena tih usluga Pošto ste vi Natalija Jegdić vrlo ambiciozni Voleo bih da vidim vas na čelu MTS a ne gospodina ko je sad na toj funkciji Želim vam sreću i napredak u u karijeri sve najbolje korisnik vaših usluga Marko Marković trenutno nezadovoljan poslovanjem vaše kompanije koja će sigurno biti sve bolja i bolja s obzirom da je jedina srbijanska Ne može Austrijska i Norveška kompanija da ima isti tretman kao srbijanska u republici Srbiji sve najlepše i prijatno verovatno zimovanje skijanje ne znam na Kopaoniku Zlatiboru ili gde god Marko Marković

  27. Marko Marković :
    12.03.2021 u 07:08|Permalink

    Komentar broj dva pošto sam došao u poslovnica mts-a na Terazijama i u Knez Mihajlovoj ulici došao sam do sledećih saznanja gospođa Kristina ne k nego k koja radi u Knez Mihajlovoj ulici je trudna molio bih vas da bude kao takva zaštićena ona je vrlo sposobna i kao takva zaslužuje da bude tim lider a ne službenica u poslovnici znači sve najbolje Marko Marković

  28. Marko Marković :
    12.03.2021 u 07:22|Permalink

    Komentar tri broj tri a sada moj problem smatram da usluga vaša od 560 RSD mora biti jasno naznačena kako korisnici vaših usluga ne bi grešili i kačili se na te sajtove koji nude komuniciranje sa osobama sumnjivog morala to može da se tretira kao krivično delo pošto se radi o prevari srbijanski zakon tretira prevaru kao krivično delo kazne za krivično delo su rigorozne tako da bi bilo preporučljivo raskinuti ugovor kompanija mts-a i kompanije koja nudi komuniciranje sa osobama sumnjivog morala to nije moralno ni od strane kompanije MTS odnosno vas jer zašto bi deca deca komunicirao sa tim osobama znači nećemo da psihički uništavamo sopstvenu decu mislim da ni vi nećete da uništavate svoju decu znači Želeo bih da što pre mi se omogući korišćenje korišćenje usluga mts-a pošto već 10 dana sam tako reći mutav ne želim da budem mutav u 21 veku što ne bi želeo nikome od vas sve najbolje u nadi da ću što pre propričati znači ja pričam onda ako mogu telefonima koji su na vašoj mreži 064 065 064 poslovni biznis 065 omorika 1 internet od tri gigabajta na omorici 1 bez telefona sms sa interneta 10 dana ja ne mogu tako da funkcionišem a ni bilo ko u našoj Republici republici Srbiji Marko Marković

  29. Marko Marković :
    12.03.2021 u 16:10|Permalink

    Direktorka Natalija Natalija molio bih vas da mi izađete u susret i da mi Omogućite ovog vikenda da pričam preko telefona u kojima se nalaze kartice Telekoma 064 065 u okviru koje omorika i u koji ima oko 3:00 h gigabajta interneta ili i ovaj sms razgovor i tako dalje na graničnom Tako da što pre toga imam mogućnost da pričam preko mobilnog telefona i smartfona moći dobro da funkcionišem u protivnom ko zna

  30. Marko Marković :
    12.03.2021 u 16:12|Permalink

    ako iznajmite plaćene ubice da me ubiju čekam vas znate moju adresu i ne bi bilo lepo od vas da ja ne budem živ Marković Marko oca Dimitrija

  31. Marko Marković :
    12.03.2021 u 16:16|Permalink

    Se sve najlepše i prijatno zimovanje na Kopaoniku ili Zlatiboru gospođo Natalija Marko Marković

  32. Marko Marković :
    13.03.2021 u 10:07|Permalink

    gospođo Natalija Jegdić Jegdić molio bih vas da me izađete u susret na primer savet kod pravnika advokata se naplaćuje ctc mesece naplaćuje 50 EUR za sat vremena ja dajem savete besplatno na primer treba obustaviti kabliranje Srbija radi ee Srbije radi se obesmisliti promašena investicija treba se fokusirati na bez kablovske povezivanje stanovništvo što se drugačije zove wireless wireless odnosno komunikacija bez kablova je budućnost na primer prvo Beograda Srbije regiona Evrope na trećem ovaj pošto vam ja dajem savet besplatno Vi bi ste mogli da taj savet da mi uplatite neki novac Koliko vi hoćete i da me odblokira te moje račune odnosno brojeve 064 065 a omoriku 1 na 1 6 5 i i eto to je sve ja mogu i sledeći cveće sledeći na primer vi meni ne odblokirate moje brojeve kod vas Ja odlazim u konkurentske firme odnosno kompanije na primer Telenor VIP i pravim strategiju sa njima da MTS Telekom nestane sa srbijanskog tržišta pošto mene ne zanima te njivi ni Telenor ni Telekom ni VIP ni šta ja znam ja čekam da me da me da me da te nešto novca da odem da popijem kafu negde u nekom lokalu to je prilike 300 RSD cica i I recimo bi mi odblokirate moje brojeve i Neda mi se ništa znači vi meni odblokirate moje brojeve i nastavite da posle te kao i do sad da poštujete kao nešto da postane posluje te posle te ne poštuje te poslu jer te a kao i do sad iskreno vas gospođo Natalija Jegdić Marko Dimitrije Marković

  33. Marko Marković :
    13.03.2021 u 10:14|Permalink

    baš bi želeo da popijem kafu u Knezu ali imam kod sebe 100 RSD tako da ću otići na Zeleni venac da popijem kafu u birtiji za 100 RSD pošto je kafa na u Knezu 300 RSD a kada budem imao 300 RSD onda ću popiti kafu u Knezu ili Voleo bih da popijem kafu i kod Miloša na primer znači uzori koja se nalazi na mestu bivše ide kineskog do jaja to je sada zora i najbolja kafeterija u centru grada je savršena Zoran kod Miloša sve najbolje gospođo Natalija Jegdić iskreno vas korisnik vaših usluga Marko Dimitrija Marković

  34. Marko Marković :
    13.03.2021 u 10:18|Permalink

    Neću da pijem kafu pošto imam preča posla moram da radim i što pre kompoziciju šalov a shallow Lady Gaga da savladam da savladam i i da je sviram na na mojoj Fender gitare i tako sve najbolje iskreno vas Marko Marković Dimitrija a nadam se da ću popodne ili predveče piti kafu u Knezu kod Miloša Miloš je umesto kineskih do jaja napravio kafeteriju i to je najbolja kafa u gradu baš bih voleo da kod Miloša popijem kafu Marko

  35. Marko Marković :
    13.03.2021 u 10:29|Permalink

    Nikada vam u životu neću platiti 9720 RSD i nadam se da kafa od 300 RSD kod Miloša je mnogo jeftinija od 9720 RSD i tako skupiću 300 RSD cica sveti sat vremena dva sata kod Miloša i videti šta dalje i kako Marko korisnik Telekom ovih usluga odnosno MTS ovih Što nikako nije isto razlika postoji Telekom MTS vi znate Ja ne znam i to mi isto ne zanima znači gospođo Natalija se najbolje bilo bi lepo davi preuzmete rukovodstvo mts-u a ne dosadašnje gospodin vi ste gospođa a gospođa gospođe bolje rukovode preduzećima nego gospoda znači vi gospođo Natalija Jegdić a ne gospodin otkud znam ne želi Brkić kako hoćeš ne znam ja Možda je Brkić možda Ćulibrk a možda i nešto treće ne mogu da mu tražim ime prezime i tako sve najbolje osuđeno Natalija vas korisnik koje se baš je gužva Marko Marković oca Dimitrija majki Milanke sve ste Snežane ekonomisti nje koja radi u ruskoj Sber banci za 560 EUR mesečno a razume se u ekonomiju i business bolje od mnogih u vašoj kompaniji MTS isto tako gospođica ne gospođa Kristina h n k trenutno trudna Ti službenica i službenica u Knez Mihajlovoj nije adekvatne poziciji nije tim lider a gospodin tim lider u Knezu jedno đubre koja je kada sam ga dotakao rekao da ga ne udaram Da li je dodir kažiprstom požuri poruci nežni dodir kažiprstom soft Touch udarac gospodinu Timmy liderom u Knez Mihajlovoj ulici njegov bezobrazluk je bio sledeći njegov kolega mi isterao iz poslovnice On je pre toga gospodin team leader obukao se i ranije napustio radno mesto ovo nije drukanje ovo je baš je poslovanje znači radno mesto radno mesto gospođa Kristina zaslužuje odmor ili prebacivanje na neko bolje mesto bilo da se radi o poziciji ili novčane nadoknade i za njene usluge znači bilo bi poželjno da gospođa Kristina h n ne k budi tim lider a to će ti odlučiti gospođo Natalija vi ili neko iz mts-a mene to ne zanima sve najbolje baš korisnik Marko

Napiši odgovor Jina Cancel reply

Newsletter pretplata

Autori Tagovi
  • Aleksandar Duković (4)
  • Aleksandar Nedeljković (1)
  • Aleksandar Nešić (1)
  • Aleksandar Pejčić (1)
  • Aleksandar Predić (2)
  • Aleksandar Teofilović (3)
  • Aleksandra Dutina (2)
  • Aleksandra Janković (1)
  • Aleksandra Paunić (1)
  • Aleksandra Đorđević (2)
  • Almir A. Budalica (20)
  • Ana Petonjić (1)
  • Ana Petrović (1)
  • Andreas Graf (1)
  • Andrej Beslać (1)
  • Andrej Kuku (1)
  • Andrija Pavlović (2)
  • Anja Atanasijević (1)
  • Anja Dadasović (1)
  • Biljana Dimitrijević (1)
  • Biljana Dukovic (1)
  • Biljana Masić (6)
  • Bjarte Bogsnes (1)
  • Bogdan Kravić (1)
  • Bojan Grahovac (1)
  • Bojan Pavlović (1)
  • Bojan Radoš (2)
  • Bojan Radun (1)
  • Bojan Šćepanović (517)
  • Bojana Pejčić (26)
  • Bojana Radović (1)
  • Bojana Vesić Anić (1)
  • Bojana Vesić Antić (1)
  • Branislav Lončar (3)
  • Branislav Vujović (1)
  • Branislav Zobenica (1)
  • Cmilja Tucaković (1)
  • Dalibor Pajić (1)
  • Daniela Laketic (31)
  • Danijela Medić (1)
  • Danijela Popović (1)
  • Danijela Resimić (1)
  • Danijela Tuco (1)
  • Darko Bjelić (2)
  • Darko Samardžija (1)
  • Darko Vlajkovic (27)
  • David Momčilović (1)
  • Davor Sakač (1)
  • Dejan Marković (1)
  • Dejan Đorđević (1)
  • Dejana Manić Kavgić (2)
  • Denis Trbović (3)
  • Desa Ćuk (1)
  • Dimitrije Stojanović (1)
  • Vojislav Marjanović (3)
  • Dragan Radosavljević (2)
  • Dragan Ranisavljević (1)
  • Dragan Vještica (3)
  • Dragana Gondžo (1)
  • Dragana Guzina (1)
  • Dragana Lukić (1)
  • Dragana Nerandžić (1)
  • Dragana Ovčarov (1)
  • Dragana Stojanović (2)
  • Dragana Đorđević (1)
  • Draško Marković (1)
  • Dražan Planinić (1)
  • Dušan Krejaković (1)
  • Excel genije! (151)
  • Fabrizio Renzi (1)
  • Goran Petrović (1)
  • Goran Popović (4)
  • Goran Slijepčević (1)
  • Goran Vasić (1)
  • Goran Vujasinović (1)
  • Gorana Golubovic Vuksanovic (1)
  • Goranka Radojčić (2)
  • Gordana Jankov (1)
  • Gostujuci autor (514)
  • Ilija Vujović (1)
  • Irina Zdravković (2)
  • Istok Pavlović (1)
  • Ivan Anđelković (1)
  • Ivan Bešker (1)
  • Ivan Ćirković (1)
  • Ivan Dačković (1)
  • Ivan Kostadinović (1)
  • Ivan Veselinović (3)
  • Ivan Đurić (1)
  • Ivana Dagović (1)
  • Ivana Jevtić (1)
  • Ivana Milić (1)
  • Ivana Popović (1)
  • Ivana Savović (1)
  • Ivana Višnjić (3)
  • Ivana Vlahović (1)
  • Jasenka Stekić (1)
  • Jelena Jovanović (1)
  • Jelena Lečić Mirčetić (1)
  • Jelena Radovanac (1)
  • Jelena Ristić (1)
  • Jelena Stojmenović (1)
  • Jelena Vučković (1)
  • Jovan Gligorijević (1)
  • Jovan Krstić (1)
  • Jovana Kondić (2)
  • Jovana Stanojčić (1)
  • Jovo Stokić (2)
  • Katarina Ćevriz (2)
  • Kristina Bojović (1)
  • Ksenija Karić (1)
  • Lazar Džamić (1)
  • Leo Pandžić (2)
  • Lidija Latinović (1)
  • Ljubomir Skupek (1)
  • Lucija Vesić (1)
  • Maja Mrkalj (1)
  • Maja Nikčević Rmandić (1)
  • Maja Petrović (1)
  • Maja Šobot (1)
  • Maja Verlašević (1)
  • Maja Zikic (1)
  • Mari Glavonjić (2)
  • Marija Đurović (1)
  • Marija Kostić (1)
  • Marija Rokvić (1)
  • Marija Švigir (32)
  • Marija Tatarević (3)
  • Marijana Krička (1)
  • Marina Mitić Jekić (1)
  • Mariora Andraš Tomić (1)
  • Marko Agatonović (2)
  • Marko Bekić (1)
  • Matjaž Fajfar (2)
  • Milan Listeš (2)
  • Milan Maglov (1)
  • Milan Manić (1)
  • Milan Marković (1)
  • Milan Milenković (1)
  • Milan Radivojevic (1)
  • Milan Simić (1)
  • Milan Zaletel (1)
  • Milan Đorđević (1)
  • Mile Mitrović (47)
  • Milena Janjić (3)
  • Milena Nikolov (1)
  • Milena Radosavljević Đorić (1)
  • Milena Rajić (1)
  • Milenko Dželetović (1)
  • Milica Altgelt (1)
  • Milica Ivic (1)
  • Milica Đorđević (1)
  • Miloš Cvetković (7)
  • Miloš Jauković (1)
  • Miloš Jeličić (2)
  • Miloš Nedeljković (1)
  • Miloš Pucarević (1)
  • Miloš Puzić (1)
  • Miloš Simić (1)
  • Miloš Vasić (1)
  • Miloš Zeković (1)
  • Miona Živkov-Ivanišević (4)
  • Mirjana Pašalić (2)
  • Jelena Jovanović (5)
  • Mladen Ranković (1)
  • Natalija Jegdić (1)
  • Natalija Mihajlović (1)
  • Natalija Pešić (2)
  • Natalija Popovic (1)
  • Nataša Kuzmanovski (1)
  • Nataša Stamenković (2)
  • Nataša Žikić Buha (1)
  • Nebojša Vlatković (1)
  • Neda Čičarević Tepić (1)
  • Neda Jovanović (1)
  • Nemanja Knežević (1)
  • Nemanja Nikolić (3)
  • Nenad Dlačić (1)
  • Nenad Kovačević (1)
  • Nenad Radunović (1)
  • Nenad Trajkovski (1)
  • Nevena Dokmanović (1)
  • Nevena Radovanović (1)
  • Nevena Vračar (1)
  • Nikola Avram (1)
  • Nikola Cvijanović (1)
  • Nikola Petreski (1)
  • Nikola Stokić (2)
  • Nikola Turkan (1)
  • Nikša Vušurović (1)
  • Olga Mirković (1)
  • Olivera Dostanić (1)
  • Olivera Krneta (1)
  • Olivera Nikodijević (1)
  • Petar Ćurčić (1)
  • Petar Popović (1)
  • Petar Živković (3)
  • Predrag Krasojevic (7)
  • Predrag Kudra (1)
  • Predrag Micić (1)
  • Predrag Petrović (5)
  • Rade Hajder (1)
  • Rade Radanović (2)
  • Rade Stojisavljević (1)
  • Radomir Petronijević (1)
  • Rajko Vasojević (1)
  • Roland Seeliger (1)
  • Sandra Rapo (1)
  • Sanja Jevđenijević (1)
  • Sanja Mrđanov (2)
  • Saša Stamenković (1)
  • Silvia Tomić (1)
  • Slavica Vučetić (1)
  • Slavica Vujičić (1)
  • Slaviša Lečić (2)
  • Slavko Vujnovic (7)
  • Slobodan Anić (2)
  • Slobodan Radoičić (1)
  • Slobodan Roksandić (1)
  • Slobodan Žepinić (1)
  • Snežana Glavonjić (1)
  • Snežana Trajkovski (1)
  • Snježana Pivaš (1)
  • Sonja Nenić Andreev (1)
  • Srdjan Grbić (1)
  • Srđan Grubić (1)
  • Srđan Pavlović (1)
  • Stefanija Georgieva (8)
  • Stevan Ćomić (1)
  • Svetlana Mirković Borčić (1)
  • Svetlana Pajić (1)
  • Svetlana Žikić (2)
  • Tamara Dragašević (1)
  • Tamara Lazić (3)
  • Tamara Matović (2)
  • Tatjana Bolpačić (22)
  • Tatjana Jovanović (1)
  • Tatjana Lukić (2)
  • Tijana Anđelić (1)
  • Tijana Drljević (1)
  • Tijana Rauš (1)
  • Tomislav Mimica (1)
  • Vedran Babik (1)
  • Vedrana Božić (2)
  • Vedrana Vukša (1)
  • Velibor Ilić (1)
  • Veljko Stanojković (1)
  • Veljko Žarić (1)
  • Veroljub Zmijanac (1)
  • Vesna Stojanvić (1)
  • Violeta Kovačević (1)
  • Vladan Buha (1)
  • Vladan Matović (1)
  • Vladimir Petković (2)
  • Vladimir Popović (1)
  • Vladimir Stojković (1)
  • Yeghishe Avagyan (1)
  • Žaklina Teofilović (2)
  • Žarko Milovanović (1)
  • Žarko Savić (1)
  • Željko Ćulibrk (1)
  • Željko Vidojević (1)
  • Živka Mutlak (1)
  • Živorad Radovanović (1)
  • Zoran Blagojević (1)
  • Zoran Daljević (1)
  • Zorica Dinić (1)
  • Zorica Popović (1)
  • Đorđe Koprivica (2)
  • Đorđe Milinković (1)
  • Đorđe Živanović (1)
  • Trenutno nema magazina