Lekcije iz marketinga
1. Vidiš lepu devojku. Priđes joj i kažeš "Ja sam fantastičan u
krevetu". To je direktan marketing.
2. Vidiš lepu devojku. Zamoliš prijatelja da ode do nje i da joj
kaže: "Moj prijatelj je fantastičan u krevetu". To je oglašavanje.
3. Vidiš lepu devojku. Saznaš njen broj telefona pa je zoveš sutradan
i kažeš: "Ja sam fantastičan u krevetu". To je telemarketing.
4. Vidiš lepu devojku. Ona ti priđe i kaže: "Čujem da si
fantastičan u krevetu". To je prepoznavanje brenda.
5. Vidiš lepu devojku. Priđeš joj i ubediš je da ode kući sa tvojim
prijateljem. To je trgovačko predstavništvo.
6. Tvoj prijatelj ne može da zadovolji devojku i zove tebe da dođeš i
pomogneš. To je tehnička podrška.
7. Hodaš ulicom i pomisliš da u kućama pored kojih prolaziš možda
ima lepih devojka. Popneš se na telefonski stup i počneš da se dereš
iz sveg glasa: "Ja sam fantastičan u krevetu". To je spam.