U većini kompanija zastupljena je proizvodnja push tipa. To znači da svaki proces proizvodi najviše komada, bez obzira na to da li su oni potrebni ili ne. Ovakav način proizvodnje stvara gubitke u oblasti troškova i zaliha. Nasuprot ovom principu, jeste pull princip koji se primenjuje u kompaniji Anjo, gde se tek po prijemu porudžbine otpočinje sa proizvodnjom.
Pročitaj ceo tekst » »Svi napori menadžmenta u okviru kaizena mogu se svesti na dve reči: ZADOVOLJSTVO KORISNIKA.
Pročitaj ceo tekst » »U četvrtak, 28. septembra 2017. godine, u hotelu Zira održan je prvi Kaizen kongres u Srbiji! Tema kongresa bila je japanska filozofija poslovanja – kaizen, i mogućnost njegove primene u srpskim kompanijama. Kongresu je prisustvovalo više od 200 ljudi iz domaćih i stranih kompanija. Kongres je otvorio Bojan Šćepanović, osnivač Kaizen instituta Srbija i direktor
Pročitaj ceo tekst » »Nemanja Nikolić je konsultant u Kaizen Institutu Srbija i nam objašnjava sa kojim se izazovima preduzeće danas može susresti i koji nivo performansi i kvaliteta svojih proizvoda mora postići da bi ono opstalo na tržištu.
Pročitaj ceo tekst » »Dejan Đorđević je Direktor lanca snabdevanja u kompaniji Knjaz Miloš koji nam je objasnio šta je zapravo S&OP (Sales and operations planning)? I kako je izgledala implementacija S&OP u kompaniji Knjaz Miloš.
Pročitaj ceo tekst » »