Kako raditi akviziciju kupaca? (koraci u prodaji)
- Postoji dobar način akvizicije kupaca.
- Postoji loš način akvizicije.
- A postoji i Jerry Maguire way.
Pogledajte odlomak iz legendarnog filma: SHOW ME THE MONEY, Tom Kruz.
- Slušanje
- Razumevanje potreba kupca
- Rešavanje potreba kupaca
- Empatija
- Ulaženje u cipele kupca
- Jednostavan rečnik
- Govor jezikom kupca
- …
Jednostavno, perfektno!
Pogledajte 3,5 minuta i vaša prodaja više nikada neće biti ista!
Autor
Tatjana Bolpačić
22 Komentara
Uključi najjače zvučnike… pojačaj volume do maksimuma… i radi
Najrealniji dan (poziv) u životu svakog prodavca.
“Kupac nije budala! Kupac, to je Vaša žena”.
— David Ogilvy
Mada u ovom slučaju to je diskutabilno (da li je kupac budala) 😀
Naši kupci mogu da budu kakvi god hoće.
Stalno mi je na umu: “Volite kupce, a ne proizvode.”
Tatjana,
U potpunosti se slažem.
Koji ste vi amateri… a uz to i spameri.
Dragi Milane,
“ne slažem se sa tobom; no boriću se svim silama da ti iskažeš svoj stav”.
Kao što možeš da pročitaš, tvoj komentar je objavljen bez cenzure. Ja volim da čujem različita mišljenja. Još više volim da čujem konkretne predloge.
Dakle, očekujem od tebe konkretne predloge – kako da budemo bolji? Kako da prestanemo da budemo “amateri”?
Samo da pozdravim najbolju ekipu. Film sam gledao nebrojeno puta, iz ugla menadžerstva, iz ugla komedije, iz ugla melodrame, čak sam ga jedno vrijemei poklanjao, josh dok su bili VHS-ovi. Sjetimo se i ostalih hitova Glengarry Glen Ross, The prime gig, Outsourced! I ako nekad pojedete parče loše pice i poslije aprijatne noći koja uslijedi postanete više posvećeni svom kupcu, sjetite se Jerry-a i zapjevajte http://www.youtube.com/watch?v=9FN89jWaw8s&feature=related
Yeeaaaa… takve ideje volim.
GGS će biti u sledećem periodu – on je legendaran u bilo kom obliku! Za druga dva filma nisam čuo – mala pomoć…
So, freeeeeeeeee…..
evo za početak podaci sa imdb-a:
telemarketing, udvaranje raznim tehnikama prodaje, dobra ekipa
http://www.imdb.com/title/tt0223954/
http://www.imdb.com/title/tt0425326/
call center u indiji, sudar kultura, poslije su napravili seriju, čak i neke kurseve na osnovu tog filma
sve što sam naučio, naučio sam iz filmova (to je knjiga)
Ivane, svaka čast… Idem na torentujem
Hvala, Boljeviću.
Ovo je stara škola dobrog duha.
Drago mi je da si ostao kreativan, vispren i da nisi uobičajen. Uvek si bio nekako drugačiji.
Stvarno, svaka čast na na dobrim preporukama, znače nam.
Lepo ,interesantno 😉
Dize iz uštogljenosti…Moram da pogledam film.
Moze li jos neki predlog za filmove sa slicnom tematikom ako je neko gledao . Ivan je spomenuo da je dosta naucio iz fimnova ,interesantno, ja nisam neki filmofil,te i mnoge popularne nisam pogledao.
Pogledaj naslove koje je Ivan spomenuo.
Wall street 1 & 2, Boiler Room, How is Enron crocked, Love and Drugs, Ljudi sa Menhetna, Tesna koža :)…
Za preporuku je i film
The Last Time
http://www.imdb.com/title/tt0469689/
Mislim da sada imamo već sjajan izbor filmova.
Moja preporuka je i film “Up in the Air” s Klunijem. Kluni radi u HR agenciji koja se bavi OTPUŠTANJEM LJUDI. Dakle, hoćete da otpustite 50 ljudi i vi zovete šarmantnog Klunija u akciju ! Wauuuu… Na MCB Blogu imate insert iz filma:
http://www.mcb.rs/blog/2011/04/17/dobio-si-otkaz/
Ja odmah glasam da promoter MCB bloga bude
Kluni…Kada smo mi mogli njega da promovišemo, može i on nas…
Džeri Mekgvajer je udžbenik. I motivacioni, i mnogo šire. Baš mi je drago da ste iskoristili “Show me the money” scenu za post.
Cilj u biznisu jeste akvizicija kupaca/musterija ali konkurencija i nivo ponude kao spretnost samih kompanija i ledera cine akciju i prodaju uspenom. Kako stici do kupaca kao prvi korak je sustinsko pitanje…Drugi korak je uspostavljanje kvalitetnog odnosa sa kupcem…
Proizvode/usluge mozemo prodati vecem broju kupaca ili iste proizvode/usluge u vecem obimu istim kupcima i nema treceg nacina…..
Kako doci do musteerija, kako napraviti ponudu koja se neodbija, kako biti inspirisan u krugu neplatisa i izvuci maksimum iz svkoga je ciljana i sustinska tema koja se ovde postavlja u obliku pitanja?
mozda je film malo kontra vezba u odnosu na sve navedeno i konceptualno na sistem u kome zivimo ali je sasvim ok za lobanju i preispitivanje stavova. Fight Club.
Ognjene,
hvala za komentar, skidam ga uskoro za gledanje.
Evo linka :
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
[…] KAKO RADITI AKVIZICIJU KUPACA? (KORACI U PRODAJI) […]
Ako nekoga interesuje, neka pogleda i film “Branded” iz 2012. Govori o tome kako su nekad kupci kreirali brendove na osnovu kvaliteta i ukusa, a sada brendovi kreiraju kupca.