Kako LinkedIN pomaže u biznisu?

Kako LinkedIN pomaže u biznisu?

KAKO LINKEDIN POMAŽE U BIZNISU?

 

LinkedIn logo

LinkedIn je kao Fejsbuk – ali isključivo za POSLOVNE ljude.

 

LinkedIn je društvena mreža koja povezuje poslovne ljude i omogućava im da:

  • dele informacije (networking, kontakti, upoznavanje)
  • promovišu sebe i stupe u kontakt sa headhunterima
  • dobiju odgovore na pitanja
  • promovišu svoj biznis.

 

Malo statistike:

 

Kao mreža poslovnih ljudi, LinkedIn može da vam pomogne da:

Izgradite i jačate lični brend

Odličan način da promovišete sebe kao stručnjaka u svojoj oblasti poslovanja jeste da kreirate potpun, dobro isplaniran i linkovan profil. Vaš profil objedinjuje i pokazuje vaša profesionalna i poslovna dostignuća. Bez profila ne možete da se povežete ni sa kim na LinkedInu i drugi korisnici ne mogu da saznaju za vas. Stoga je kreiranje profila jedan od prvih koraka koje treba da preduzmete. Bitni elementi profila koji određuju kako će vas drugi pronaći na LinkedInu su:

  • Profesionalna fotografija je najbolja prilika za pozitivan prvi utisak koja utiče na odluku da li će ljudi da se povežu sa Vama ili ne.
  • Zaglavlje (Headline) je deo koji se pojavljuje ispod Vašeg imena i prvo što drugi vide kad posete Vaš profil. Takođe se pojavljuje u rezultatima pretrage na LinkedInu. Ovo je ključni element profila koji određuje ko ste vi, nivo koji ste dosegli ili ka kom težite. Imate 120 znakova da opišete ko ste i šta možete da učinite za druge. LinkedIn algoritam pridaje veliki značaj tekstu u zaglavlju kad rangira članove prilikom pretrage. Fotografija i zaglavlje su prvo što posetioci vašeg LinkedIn profila vide (kliknite na fotografiju ispod da je uvećate i otvorite u novom prozoru).

 

Zaglavlje LinkedIn profila

 

 

 

  • Obrazovanje (Education). Navedite sve obrazovne institucije koje ste pohađali. To će vam pomoći da povećate mrežu kontaka, jer mnogi pretražuju bazu LinkedIn članova po školama i fakultetima kad žele da pronađu ljude sa kojima bi se povezali.
  • Preporuke (Recommendations): LinkedIn smatra da je profil potpun ako imate tri preporuke. Preporuke su potvrde da ste pomogli ljudima i da su informacije koje ste naveli o sebi tačne. Možete da dobijete preporuke za prethodna i sadašnja zaposlenja. Preporuke mogu da vam pomognu da privučete nove klijente i kupce za svoje proizvode ili iskoristite poslovnu priliku.
  • Web-sajtovi (Websites): LinkedIn vam omogućava da dodate tri web-sajta. Kad dodajete link ka svom sajtu, u padajućem meniju možete da izaberete između više opcija kao što su: Personal Website, Company Website, Blog, itd. Izaberite Other: i iskoristite mogućnost da promenite naziv linka (takozvani anchor tekst). Ako linkujete ka kompanijskom sajtu, dodajte ključne reči za koje želite da se sajt rangira na Internet pretraživačima. Na primer: Finansijski Snowboard. Privlačno i zanimljivo ime sajta ili bloga će zaintrigirati posetioce vašeg profila da kliknu ga posete.
  • Twitter. Dodajte link ka Twitter profilu. Možete da dodate više Twitter naloga, a možete i da integrišete Twitter sa LinkedInom. Ako ne želite da se svaki vaš tvit pojavljuje na vašem LinkedIn status, izaberite opciju da delite samo tvitove koji sadrže #in.

 

Tviter podešavanja na Linkedinu

 

 

 

LinkedIn profili

 

 

  • Rezime (Summary) je deo profila u kom možete detaljnije da se predstavite i kažete šta možete da uradite za druge. Upotrebite reči koje najbolje opisuju vaše sposobnosti, znanja, veštine i dostignuća.
  • Specijalnosti (Specialties): Reči i fraze iz ovog dela profila će vam pomoći da se pojavite u rezultatima pretrage na LinkedInu. Zato dobro razmislite, istražite i upotrebite reči koje koristi vaša ciljna grupa da pronađe stručnjaka vašeg profila, s vašim iskustvom ili usluge koje pružate.

Vaš LinkedIn profil je značajan deo Vašeg javnog imidža i kredibiliteta. Promovišite svoj profil na web-sajtu, blogu ili u imejl potpisu dodavanjem dugmeta View My Profile on LinkedIn.

 

 

View Goranka Radojčić's profile on LinkedIn

 

Izaberite opciju da Vaš LinkedIn profil bude javan kako bi drugi korisnici mogli da Vas pronađu i kontaktiraju.

 

Vidljivost LI profila

 

Vlasnici kompanija i njihovi zaposleni mogu da kreiraju kompanijski profil, odnosno kompanijsku stranu.

 

LinkedIn kompanijski profil

 

 

Proširite mrežu kontakata

LinkedIn vam daje priliku da vrlo brzo povećate mrežu svojih kontakata:

  • Pretražite svoje imejl kontakte i vidite ko već ima profil na LinkedInu,
  • Pronađete kolege sa bivših i sa sadašnjeg radnog mesta.
  • Pronađete školske drugove i kolege sa fakulteta.
  • LinkedIn koristi sistem konekcija da vam preporuči korisnike koje možda znate. Što više konekcija imate, to će vaša mreža kontakta brže rasti.

Dodavanjem konekcija povećavate verovatnoću da će ljudi pronaći vaš profil kad traže nove saradnike i poslovne partnere.

 

Izgradite reputaciju i autoritet

LinkedIn vam nudi više načina da pokažete da ste stručnjak u svojoj oblasti poslovanja, da steknete reputaciju i stručni autoritet.

  • Preporuke. Jedan od načina su preporuke drugih korisnika. Najbolji način da dobijete preporuke jeste po principu: Dajte, i daće vam se. Preporučite svoje saradnike i oni će rado uzvratiti uslugu.
  • LinkedIn Answers. Odgovori su sjajan način da demonstrirate znanje i stručnost u svojoj oblasti. Korisnici ovde postavljaju pitanja iz različitih oblasti na koja možete da odgovorite. Linkedin bira i posebno ističe eksperte u svakoj oblasti prema broju najboljih odgovora koji su dali. Ako govorite (pišete) engleski jezik, imate priliku da povećate svoj autoritet iz određene oblasti i privučete pažnju na sebe, kako korisnika širom sveta, tako i vaših konekcija i korisnika iz zemlje.
  • Linkedin Grupe. Na LinkedInu ima mnogo grupa u kojima možete da se povežete sa ljudima iz vaše industrije. Ako ste aktivan korisnik, možete da dospete na početnu stranu grupe kao najuticajniji korisnik (Top Influencer) i povećate svoju vidljivost i prepoznatljivost. Možete da se učlanite u najviše 50 grupa. Pored toga, ako imate mnogo konekcija možete da pokrenete grupu i pozovete svoje kontakte da se pridruže grupi.

 

MCB Centar Beograd LinkedIn grupa

 

Povećate posećenost sajta ili bloga

Poznato je da mnogi koriste društvene mreže da bi promovisali sadržaj i povećali posećenost sajta ili bloga. Kad je LinkedIn u pitanju, možete da delite linkove sa:

  • samo konekcijama;
  • grupama kojima pripadate; ili
  • javno sa svima koji posete vaš profil.

deljenje linkova na LI

 

Međutim, korisitite ovu mogućnost sa merom i nemojte da bombardujete svoje kontakte i druge posetioce linkovima, jer to može imati suprotan efekat od željenog.

Promovišete blog

Pored toga što možete da dodate link ka ličnom ili kompanijskom blogu na profil, možete da promovišete i feed bloga pomoću LinkedIn aplikacija kao što su WordPress i Blog link. Ovo je dobra prilika da omogućite drugima da letimično pogledaju sadržaj vašeg bloga. Promocijom bloga jačate lični brend, jer su blogovi odličan način da demonstrirate svoje znanje i stručnost u određenoj oblasti ili način razmišljanja.

 

LI aplikacija za blog

 

 

Pored toga, dodajte na svoj blog LinkeIn dugme za deljenje da omogućite posetiocima bloga da dele vaše postove na LinkedInu.

Privučete potencijalne kupce ili klijente

Prisustvo na LinkedInu, kao i na drugim društvenim mrežama, mogu da povećaju vidljivost vašeg brenda. Preporuke konekcija su najbolji način da se vaši potencijalni klijenti i kupci uvere u vašu stručnost i kvalitet proizvoda i usluga. Nelsonova globalna anketa onlajn kupaca pokazuje da 90% ljudi veruje preporukama ljudi koje poznaje.

Istražujete konkurenciju

LinkedIn je pretraživač, što znači da vam omogućava pretraživanje i pronalaženje korisnih informacija u njihovoj bazi. Možete da saznate mnogo informacija o konkurentima. Na primer, da li njihovi zaposleni brzo menjaju kompaniju? Koji profil ljudi radi za njih? Kakvo iskustvo i reference ima njihov direktor marketinga? Šta klijenti i kupci misle o njima i njihovim proizvodima?

Tražite savet

Linkedin, kao mreža stručnjaka iz mnogobrojnih oblasti, pomaže vam da dobijete stručne savete i odgovore na pitanja potpuno besplatno. LinkedIn Answers, ne samo što Vam omogućavaju da demonstrirate svoje znanje i pružite pomoć, već i da postavljate pitanja.

 

LinkedIn Questions

 

 

Na primer, možete da dobijete odgovore na vrlo praktična pitanja:

  • Gde mogu da naučim Microsoft Excel i Access?
  • Kako postupate sa klijentima koji ne plaćaju?
  • Koja znanja i veštine su potrebni da bi se pokrenuo sajt za grupnu kupovinu?

 

LinkedIn pitanja i odgovori

 

Pitanja možete da postavljate svim korisnicima na engleskom jeziku, a možete da štiklirate opciju da je vaše pitanje fokusirano na određenu geografsku lokaciju (na primer, Srbiju). Osim toga, možete da izaberete konekcije kojima želite da postavite pitanje. Primera radi, ako znate da je neko od vaših konekcija stručnjak za određenu oblast, možete da uputite pitanje direktno njoj ili njemu.

Oglašavate svoje proizvode i usluge.

LinkedIn Ads je servis za ciljano oglašavanje. Sami kreirate svoje oglase i birate ciljnu javnost kojoj želite da prikažete oglase. Možete da ciljate korisnike po industriji, funkciji, godinama, broju zaposlenih u kompaniji, lokaciji. Potencijali oglašavanja na LinkedIn-u su veliki imajući u vidu da dobijate priliku da predstavite svoje poslovanje, proizvode i usluge donosiocima odluka o nabavci, vlasnicima kompanija, preduzetnicima, direktorima i uspešnim poslovnim ljudima širom sveta i lokalno. Prosečan korisnik LinkedIn-a ima godišnji prihod veći od 100,000$.

 

LinkedIn oglasi

 

Zaposlite se ili promenite posao

Mnogi korisnici otvaraju nalog na LinkedInu upravo zato što traže zaposlenje. Menadžeri ljudskih resursa i vlasnici preduzeća koriste LinkedIn da pronađu zaposlene i oglase radna mesta. Osnovni LinkedIn saveti za korisnike koji traže posao su:

  • Kreirajte potpun profil i redovno ga ažurirajte da biste ostavili snažan prvi utisak.
  • Gradite mrežu konekcija da biste povećali vidljivost i mogućnost da dobijete preporuke.
  • Pratite više kompanija da biste prvi saznali za nove poslovne prilike i otvorena radna mesta.

Više saveta za sve koji traže posao možete da pronađete u LinkedIn centru za pomoć.

 

Kako pronaći posao pomoću LinkedIna?

 

Ovo su samo neki od načina na koje LinkedIn može da vam pomogne u karijeri i poslovanju. LinkedIn ima još niz prednosti i koristi kako za pojedince tako i za kompanije. Ali, kao i na drugim društvenim mrežama, možete da ih ostvarite samo ako uzmete aktivno učešće.

I, na kraju. Otvorite nalog na LinkedIN-u. Pridružite nam se kao connections (friends) na LinkedIN. Tu su svi Autori MCB Bloga – ja (Goranka Radojčić), tu je Bojan Šćepanović, pa Daniela Laketić i Tatjana Bolpačić

Kako vi koristite LinkedIn? Da li vam je učešće u ovoj mreži već pomoglo u poslu i kako? Podelite u komentarima.

 

 

Autor teksa je Goranka Radojčić ,  web marketing analitičar i brend menadžer u IT kompaniji. U slobodno vreme piše blog o Internet marketingu.

Autor

Goranka  Radojčić

Digital Marketing Project Manager

Investintech


50 Komentara

  1. Marija :
    26.09.2011 u 11:13|Permalink

    Ovo je najbolji tekst do sada na blogu.Mene je preko 50 HR agencija zvalo preko LInkedIN i imala sam nekoliko ozbiljnih razgovora za posao.

    Čak sam se skoro zaljubila u jednog kolegu preko LinkedINa… :) No,za zaljubljivanje je verovatno bolji FB-možeš da vidiš slike.

    Goranka,hvala ti za detaljno uputstvo na srpskom.Idem da ga šerujem i dobro proučim. 

    • Goranka Radojcic :
      26.09.2011 u 11:26|Permalink

      Hvala Marija mnogo na komplimentu. Drago mi je da ti se sviđa članak. A još mi je draže kad pročitam pozitivna iskustva sa LinkedIn-om. Hvala što si podelila da te je preko 50 HR agencija zvalo zahvaljujući Linkedinu – verujem da će takvo iskustvo podstaći i druge da se što više angažuju na LinkedIn-u, posebno sve one koji traže posao. Sjajno!

      Što se tiče zaljubljivanja – moglo bi se reći da LinkedIn eto ima potencijala i za to. Ideja mi se sviđa, idem da porazmislim o tome. :)

      Hvala tebi još jednom i puno uspeha! :)

  2. Sandra :
    26.09.2011 u 18:04|Permalink

    Veoma interesantan clanak. Ja imam nalog, ali tek sad uocavam prave potencijale Linkedina. 

    • 26.09.2011 u 18:16|Permalink

      Zato i čitaš MCB Blog :)

    • Goranka Radojcic :
      26.09.2011 u 18:17|Permalink

      Hvala, Sandra. Potencijali LinkedIna za poslovne ljude su stvarno veliki i nadam se da ćete ih iskoristiti. Srdačan pozdrav.

  3. Irena :
    27.09.2011 u 06:39|Permalink

    Jedan od boljih članaka o Linkedinu koji sam čitala. Sve na jednom mjestu. Hvala, šaljem dalje :-)

    • Goranka Radojcic :
      27.09.2011 u 06:49|Permalink

      Hvala Irena na podršci. Vidim da gradite karijeru u odnosima sa javnošću. Želim Vam svakii uspeh u poslu i blogovanju. Vidimo se na LinkedIn-u. :)

  4. dijana kovacic :
    27.09.2011 u 06:47|Permalink

    Bravo ,
    odličan tekst i vrlo jednostavan , a koristan, naročito za generacije rođene šezdeset i neke…

    Veliki pozdrav !

  5. Marija :
    27.09.2011 u 21:52|Permalink

    Odlican tekst!
    Moja iskustva sa LinkedIn.om su jako pozitivna.
    Odlicno mesto za pripremu za sastanak sa novim klijentima, kao i odlicno mesto za izgradnju licnog brenda.
    Pozdrav,
    Marija

    • Goranka Radojcic :
      28.09.2011 u 06:35|Permalink

      Marija, kad jedan HR menadžer potvrdi da aktivno koristi LinkedIn i da ima jako pozitivno iskustvo, ja mislim da je to onda dovoljna potvrda za sve da se uključe, a posebno one koji žele da se zaposle ili promene posao. Srdačan pozdrav!

  6. Milica :
    14.10.2011 u 17:47|Permalink

    Svaka cast za tekst! Sve na jednom mestu. Uz pomoc Vaseg teksta sam izmenila neke stvari na svom profilu! :) Hvala!

    Pozdrav,
    Milica 

    • Goranka Radojcic :
      14.10.2011 u 19:53|Permalink

      Milice, hvala Vama i drago mi je što sam mogla da budem od pomoći. Veliki pozdrav!

  7. Milena :
    19.10.2011 u 12:29|Permalink

    Korisnik sam LinkedIn-a. Drago mi je da postoji ovakav tekst da ne objasnjavam prijateljima zasto sam im poslala Invite :) Kako mnogi imaju averziju od nepoznatih linkova i mailova. Puno hvala! Prosledjujem dalje!

    • Goranka Radojcic :
      19.10.2011 u 12:44|Permalink

      Milena, nadam se da će tekst pomoći Vašim prijateljima da uvide i iskoriste prednosti LinkedIna. Naravno, imajući u vidu količinu spama (neželjenih poruka) koje svakodnevno primamo na imejl, nije čudo što ljudi imaju averziju prema nepoznatim linkovima i mejlovima. Ali, dobra informisanost nam pomaže da prevaziđemo strah, pa se iskreno nadam da će i Vaši prijatelji shvatiti Vaš entuzijazam i Vašu želju da Vam se pridruže na LinekedInu. Poštovanje i srdačan pozdrav!

    • 19.10.2011 u 19:16|Permalink

      Ja bih dodao i jednu OGROMNU razliku između LinkedINa, Facebooka i emailova.

       

      Kod LinkedINa višak connections NE MOŽE da ti šteti. Jednostavno, imaš više poslovnih kontakata. U svakom trenutku, možeš da BLOKIRAŠ connection.

       

      Kod FB (friends) ti otkrivaš deo intime (privatnosti). Ali i ovde ti možeš u SVAKOM TRENUTKU da blokiraš “frienda”

       

      Kod emaila je najveći “opasnost” od neželjene poruke. No, i tu je jednostavan alat – delete :)

  8. 22.12.2011 u 07:42|Permalink

    […] U Srbiji broj korisnika LinkedIna trenutno broji preko 50.000 osoba. Taj broj zavisi od broja connections (veza) koji imate na Linkedinu. Za više informacija oko korišćenja LinkedINa pročitajte tekst Goranke Radojčić. […]

  9. Marko :
    06.01.2012 u 11:13|Permalink

    Tek nakon čitanja ovog bloga shvatio sam pun potencijal LinkedIn-a.
    Nadam se da će mi koristiti u daljoj karijeri, a autorki bloga se zahvaljujem na detaljnom prikazu.

    • Goranka Radojcic :
      06.01.2012 u 12:22|Permalink

      Marko, hvala Vama što ste podelili komentar. Meni je neopisivo drago ako Vam je članak pomogao da shvatite potencijal LinkedIn-a i uverena sam da će Vam pomoći u karijeri i poslovanju ako ga budete aktivno i posvećeno koristili. Svaki uspeh Vam želim!

  10. Bojan :
    12.03.2012 u 11:17|Permalink

    Autoru teksta puno hvala. Mnogo toga nisam znao. Sigurno cu otvoriti nalog na LinkedIn-u. Voleo bih da se u skorije vreme javim sa lepim informacijama i zahvalim jos vise. Svako dobro Vam zelim

    • Goranka Radojcic :
      12.03.2012 u 11:24|Permalink

      Bojane, hvala Vama. Drago mi je ako Vam je tekst pomogao da uvidite prednosti LinkedIn-a. I ja se nadam da ćete se uskoro vratiti sa prvim utiscima o Linkedin-u. Sve najbolje.

  11. Marin :
    20.04.2012 u 20:59|Permalink

    Super tekst! Savjeti koje sam ovdje pronašao bili su mi od velike koristi prilikom uređivanja profila…
    Pozdrav

    • Goranka Radojcic :
      21.04.2012 u 06:26|Permalink

      Pozdrav i Vama Marine. Jako mi je drago što su vam saveti bili korisni. Samo napred i puno uspeha u karijeri i na Linkedin-u.

  12. Andrija :
    24.05.2012 u 18:07|Permalink

    Savršeno, oduševljen sam i hvala vam!
    Idem na posao da doteram profil.

    • Goranka Radojcic :
      23.09.2012 u 17:18|Permalink

      Andrija iskreno hvala Vama na oduševljenju. :) 

  13. Mirjana Nećak :
    31.08.2012 u 13:56|Permalink

    Hvala puno na ovim savetima. Idem odmah da sredim svoj LinkedIn profil. 

    • Goranka Radojcic :
      23.09.2012 u 17:19|Permalink

      Mirjana, nema na čemu. Drago mi je što Vas je tekst podstakao na trenutnu akciju! 

  14. Bojan :
    05.09.2012 u 09:28|Permalink

    Super tekst.
    Vec duze vreme koristim LinkedIn i imam jako pozitivna iskustva.
    Veliki pozdrav,
    Bojan

    • Goranka Radojcic :
      23.09.2012 u 17:16|Permalink

      I Vama Bojane veliki pozdrav i hvala na komplientima za tekst. Veom volim da čujem da ljudi imaju pozitivna iskustva sa Linkedinom. Smatram da je to pravi podstrek svima nama da ga više koristimo. 

  15. 14.09.2012 u 12:58|Permalink

    Super tekst. Teksada vidim da bi trebalo da bolje prikazem linkedin profil.
    Trenutno sam u penziji, zelim da se poslovno angazujem, jer imam znanja i radno izkustvo, sto je i osnovni razlog mog pojavljivanja na linkedinu.
    Nadam se da cu uspeti.
    Veliki pozdrav,
    Babic Radmila

    • 23.09.2012 u 14:34|Permalink

      Rado,

       

      “ti to možeš…”. Kao u reklami za Aqua Viva….

      • Goranka Radojcic :
        23.09.2012 u 17:13|Permalink

        Poštovana Radmila, Vaš stav i način razmišljanja su zaista fascinantni. Delujete mi kao osoba na koju se vredi ugledati. Ja Vam želim svaki mogući uspeh u nastavku karijere i da ostvarite ciljeve pojavljivanja na Linkedinu. 

  16. Aleksandra PetroviĆ :
    23.09.2012 u 12:59|Permalink

    Hvala puno na ovakvim savetima. Veoma su korisni, pogotovo za nekog ko je na pocetku karijere kao ja. Veliki pozdrav.

    • 23.09.2012 u 14:34|Permalink

      Aleksandra,

      Iskoristi LinkedIn, može ti puno pomoći.

    • Goranka Radojcic :
      23.09.2012 u 17:06|Permalink

      Draga Aleksandra, hvala Vama. Slažem se sa Bojanom da Vam LinkedIn može mnogo pomoći u karijeri ako ga koristite na pravi način. Želim Vam puno uspeha u karijeri!

  17. 03.10.2012 u 10:57|Permalink

    Odmah posle čitanja ovog sjajnog i korisnog teksta sam promenio naziv linka ka svojim sajtovima i modifikovao URL adresu. Hvala :)

  18. Filip Stankov :
    20.12.2012 u 18:10|Permalink

    Odlican tekst! Popunio sam svoj profil sa 30posto na 50 posto (ipak treba jos da dodam sliku, grupe i napravim konekcije). Ali ono sto hocu da pitam jeste, zasto mi se na profilu ne vidi ”Summary” i ”Experience” i neke manje bitne stvari kao websites? gde li gresim? Hvala na bilo kojoj informaciji!

    • Goranka Radojcic :
      20.12.2012 u 20:18|Permalink

      Filipe, kao prvo, hvala na pohvalama za tekst. Kao i uvek, drago mi kad neki moj tekst pomogne čitaocima.

      Što se tiče problema koje imate, evo nekoliko mogućih rešenja:

      1. Ako Vam se ne vide “Summary”, “Experience” i web-sajtovi ili druge sekcije profila, sasvim je moguće da nakon uređivanja ovih sekcija niste kliknuli na taster Save (plave boje), tako da se promene koje ste uneli nisu sačuvale (meni se to desilo par puta, nije ništa neobično).

      2. Druga stvar je što je Linkedin počeo sa uvođenjem potpuno novih profila, pa profili sad malo drugačije izgledaju nego u vreme kad je ovaj članak napisan i objavljen.

      Ja sam napisala tekst o novim profilima i savetima za nove Linkedin profile koji bi uskoro trebalo da bude objavljen na MCB blogu (ukoliko, naravno, bude odobren).

      Nadam se da ovo pomaže. Ukoliko je potrebno detaljnije objašnjenje, nemojte da se ustežete da pitate.
      Puno uspeha Vam želim u 2013!

  19. Filip Stankov :
    20.12.2012 u 22:22|Permalink

    hmmm, evo sad sam opet prosao sve redom… i kad odem na neki pretrazivac da pronadjem svoj profil -opet isto. Tu su mi Overview, , S & E, Languages, Education, a ova dva ne postoje?! Inace, koristim basic accout type. Da nije to taj problem? Da, vidim, taster plave boje (save changes). Uradio, ali…nista se ne desava.
    Inace Vas tekst je daleko najbolji (a jesam jedan ceo dan proveo trazeci tekstove o tome kako, sta, itd. na srpskom jeziku) pogotovo jer ste ubacili slike, tako da mozemo da vidimo kako treba to da izgleda. To mnogo znaci, i u svojem novom clanku opet to koristite (Like). Pozdravljam
     

    • Goranka Radojcic :
      21.12.2012 u 06:57|Permalink

      Filipe, sad mi je mnogo jasnije šta je u pitanju – treba da promenite podešavanja vidljivosti javnog profila u pretrazi. Evo šta ćete da uradite:

      1. Kad se ulogujete na Linkedin, u gornjem desnom uglu ćete videti svoje ime sa strelicom pored njega. Pređite mišem preko svog imena i izaberite Settings iz ponuđenog menija.

      2. Dolazite na stranicu za upravljanje podešavanjima profila. U donjem delu stranice videćete 4 kartice (Profile, Email Preferences, Groups, Companies & Applications, i Accounts).

      3. Izaberite Profile, u delu Helpful Links kliknite na Edit your public profile.

      4. Štiklirajte Make my public profile visible to everyone (ako već nije), a zatim štiklirajte sve sekcije koje hoćete da se vide na Vašem javnom profilu: Summary, Additional Information – Websites, itd. Evo kako to izgleda: http://i.imgur.com/YnL03.png

      Probajte, pa da vidimo hoće li uspeti. Ako ne, Vi javite pa ćemo probati druge opcije. :

      Još jednom hvala na komplimentima i korisnim sugestijama. Pozdrav!

  20. Filip Stankov :
    21.12.2012 u 22:23|Permalink

    TO JE TO! Hvala puno! Bila je ukljucena opcija ”…profile visible to everyone” ali nisu bili ukljuceni (stiklirani) neki detalji. Sada je sve u redu. Sa nestrpljenjem cekam Vas sledeci tekst. Hvala jos jednom.

    • Goranka Radojcic :
      23.12.2012 u 09:15|Permalink

      Filipe, baš mi je drago ako sam bila od pomoći!

  21. Gordana :
    22.12.2013 u 19:20|Permalink

    Koristiti sve potencijale koji su dostupni i u punom smislu,a zašto da ne.

  22. 23.12.2013 u 11:14|Permalink

    Sve pohvale i za autorku i za MCB.
    Iako sam čuo da su neki uspeli da se zaposle “preko linkedina”, ja na žalost nisam od tih.
    Na nekoliko mesta sam pročitao da profil treba što više popuniti, kako bi slika o vama bila što potpunija, međutim sa druge strane vidim da uspešni imaju samo nekoliko navedenih stavki, recimo 3 radne pozicije i možda neku edukaciju.
    Kakva su vaša iskustva?
    Srdačan pozdrav,
    Vladimir

    • Goranka Radojcic :
      23.12.2013 u 17:27|Permalink

      Vladimire, hvala na pohvalama i podeljenom iskustvu. Popunjen profil je samo možda 10% uspeha na Linkedinu (ili bilo kojoj drugoj mreži). Treba imati u vidu da je LI mreža ljudi, i to aktivnih. To zbilja nije kliše. Manje je bitno da li imate 2, 3 ili samo jednu popunjenu poziciju u sekciji radno iskustvo, a bitnije je da širite mrežu svojih konekcija, uključujete se u grupe u sferi Vaše stručnosti i diskusije. Veća je verovatnoća da će Vas tako neko primetiti, nego ako imate savršeno popunjen profil.

    • 25.12.2013 u 19:26|Permalink

      Vlado,

       

      Headhunteri koriste LinkedIN kao prvu stanicu kod traženja kandidata.

      Dakle, popuni CV sa KLJUČNIM rečima kojima želiš sebe da prodaš. Nemoj pisati fraze (“timski igrač spreman za individualni rad…”) već napiši konkretne pojmove oko svog posla.

       

      Takođe, poslušaj Goranku oko širenja konekcija. Niko ti neće dati posao zato što si na LinkedINu; na LI postoji 120.000 profila iz Srbije :)

  23. Ana :
    04.01.2015 u 17:17|Permalink

    Odlican tekst, sjajni saveti. Mene zanima fotografija na LI – da li mora da bude ‘profi’ ili moze da prodje i neka ‘zivotna’ (pod uslovom da nije sa svadbe ili plaze). I koliko utice na potencijalnog poslodavca cinjenica imam li uopste fotografiju na profilu?

    • 05.01.2015 u 21:06|Permalink

      Ana,

       

      LinkedIN je tvoj CV.

      * Ako imaš profesionalnu (=lepu) fotografiju, verovatno ćeš biti zapažen.

      * Ako imaš svadbarsku (=neposlovnu) fotografiju, i tada ćeš biti zapažena. Ali, ne po dobrom… :)

       

      Ukratko – napravi odličnu fotografiju.

  24. 08.08.2015 u 08:24|Permalink

    […] Kako LinkedIn pomaže u Biznisu? (za one koji žele da se samozaposle) […]

Napiši odgovor Filip Stankov Cancel reply

Newsletter pretplata

Najviše komentara Najnoviji komentari
Autori Tagovi
  • Aleksandar Duković (4)
  • Aleksandar Nedeljković (1)
  • Aleksandar Nešić (1)
  • Aleksandar Pejčić (1)
  • Aleksandar Predić (2)
  • Aleksandar Teofilović (3)
  • Aleksandra Dutina (2)
  • Aleksandra Janković (1)
  • Aleksandra Paunić (1)
  • Aleksandra Đorđević (2)
  • Almir A. Budalica (19)
  • Ana Petonjić (1)
  • Ana Petrović (1)
  • Andreas Graf (1)
  • Andrej Beslać (1)
  • Andrej Kuku (1)
  • Andrija Pavlović (2)
  • Anja Atanasijević (1)
  • Anja Dadasović (1)
  • Biljana Dimitrijević (1)
  • Biljana Dukovic (1)
  • Biljana Masić (6)
  • Bjarte Bogsnes (1)
  • Bogdan Kravić (1)
  • Bojan Grahovac (1)
  • Bojan Pavlović (1)
  • Bojan Radoš (2)
  • Bojan Radun (1)
  • Bojan Šćepanović (306)
  • Bojana Pejčić (26)
  • Bojana Radović (1)
  • Bojana Vesić Anić (1)
  • Bojana Vesić Antić (1)
  • Branislav Lončar (3)
  • Branislav Vujović (1)
  • Branislav Zobenica (1)
  • Cmilja Tucaković (1)
  • Dalibor Pajić (1)
  • Daniela Laketic (31)
  • Danijela Medić (1)
  • Danijela Popović (1)
  • Danijela Resimić (1)
  • Danijela Tuco (1)
  • Darko Bjelić (2)
  • Darko Samardžija (1)
  • Darko Vlajkovic (27)
  • David Momčilović (1)
  • Davor Sakač (1)
  • Dejan Marković (1)
  • Dejan Đorđević (1)
  • Dejana Manić Kavgić (2)
  • Denis Trbović (3)
  • Desa Ćuk (1)
  • Dimitrije Stojanović (1)
  • Vojislav Marjanović (3)
  • Dragan Radosavljević (2)
  • Dragan Ranisavljević (1)
  • Dragan Vještica (3)
  • Dragana Gondžo (1)
  • Dragana Guzina (1)
  • Dragana Lukić (1)
  • Dragana Nerandžić (1)
  • Dragana Ovčarov (1)
  • Dragana Stojanović (2)
  • Dragana Đorđević (1)
  • Draško Marković (1)
  • Dražan Planinić (1)
  • Dušan Krejaković (1)
  • Excel genije! (151)
  • Fabrizio Renzi (1)
  • Goran Petrović (1)
  • Goran Popović (4)
  • Goran Slijepčević (1)
  • Goran Vasić (1)
  • Goran Vujasinović (1)
  • Gorana Golubovic Vuksanovic (1)
  • Goranka Radojčić (2)
  • Gordana Jankov (1)
  • Gostujuci autor (514)
  • Ilija Vujović (1)
  • Irina Zdravković (2)
  • Istok Pavlović (1)
  • Ivan Anđelković (1)
  • Ivan Bešker (1)
  • Ivan Ćirković (1)
  • Ivan Dačković (1)
  • Ivan Kostadinović (1)
  • Ivan Veselinović (3)
  • Ivan Đurić (1)
  • Ivana Dagović (1)
  • Ivana Jevtić (1)
  • Ivana Milić (1)
  • Ivana Popović (1)
  • Ivana Savović (1)
  • Ivana Višnjić (3)
  • Ivana Vlahović (1)
  • Jasenka Stekić (1)
  • Jelena Jovanović (1)
  • Jelena Lečić Mirčetić (1)
  • Jelena Radovanac (1)
  • Jelena Ristić (1)
  • Jelena Stojmenović (1)
  • Jelena Vučković (1)
  • Jovan Gligorijević (1)
  • Jovan Krstić (1)
  • Jovana Kondić (2)
  • Jovana Stanojčić (1)
  • Jovo Stokić (2)
  • Katarina Ćevriz (2)
  • Kristina Bojović (1)
  • Ksenija Karić (1)
  • Lazar Džamić (1)
  • Leo Pandžić (2)
  • Lidija Latinović (1)
  • Ljubomir Skupek (1)
  • Lucija Vesić (1)
  • Maja Mrkalj (1)
  • Maja Nikčević Rmandić (1)
  • Maja Petrović (1)
  • Maja Šobot (1)
  • Maja Verlašević (1)
  • Maja Zikic (1)
  • Mari Glavonjić (2)
  • Marija Đurović (1)
  • Marija Kostić (1)
  • Marija Rokvić (1)
  • Marija Švigir (32)
  • Marija Tatarević (3)
  • Marijana Krička (1)
  • Marina Mitić Jekić (1)
  • Mariora Andraš Tomić (1)
  • Marko Agatonović (2)
  • Marko Bekić (1)
  • Marko Devrnja (1)
  • Matjaž Fajfar (2)
  • Milan Listeš (2)
  • Milan Maglov (1)
  • Milan Manić (1)
  • Milan Marković (1)
  • Milan Milenković (1)
  • Milan Radivojevic (1)
  • Milan Simić (1)
  • Milan Zaletel (1)
  • Milan Đorđević (1)
  • Mile Mitrović (47)
  • Milena Janjić (3)
  • Milena Nikolov (1)
  • Milena Radosavljević Đorić (1)
  • Milena Rajić (1)
  • Milenko Dželetović (1)
  • Milica Altgelt (1)
  • Milica Ivic (1)
  • Milica Đorđević (1)
  • Miloš Cvetković (7)
  • Miloš Jauković (1)
  • Miloš Jeličić (2)
  • Miloš Nedeljković (1)
  • Miloš Pucarević (1)
  • Miloš Puzić (1)
  • Miloš Simić (1)
  • Miloš Vasić (1)
  • Miloš Zeković (1)
  • Miona Živkov-Ivanišević (4)
  • Mirjana Pašalić (2)
  • Jelena Jovanović (5)
  • Mladen Ranković (1)
  • Natalija Jegdić (1)
  • Natalija Mihajlović (1)
  • Natalija Pešić (2)
  • Natalija Popovic (1)
  • Nataša Kuzmanovski (1)
  • Nataša Stamenković (2)
  • Nataša Žikić Buha (1)
  • Nebojša Vlatković (1)
  • Neda Čičarević Tepić (1)
  • Neda Jovanović (1)
  • Nemanja Knežević (1)
  • Nemanja Nikolić (3)
  • Nenad Dlačić (1)
  • Nenad Kovačević (1)
  • Nenad Radunović (1)
  • Nenad Trajkovski (1)
  • Nevena Radovanović (1)
  • Nevena Vračar (1)
  • Nikola Avram (1)
  • Nikola Cvijanović (1)
  • Nikola Petreski (1)
  • Nikola Stokić (2)
  • Nikola Turkan (1)
  • Nikša Vušurović (1)
  • Olga Mirković (1)
  • Olivera Dostanić (1)
  • Olivera Krneta (1)
  • Olivera Nikodijević (1)
  • Petar Ćurčić (1)
  • Petar Popović (1)
  • Petar Živković (3)
  • Predrag Krasojevic (7)
  • Predrag Kudra (1)
  • Predrag Micić (1)
  • Predrag Petrović (5)
  • Rade Hajder (1)
  • Rade Radanović (2)
  • Rade Stojisavljević (1)
  • Radomir Petronijević (1)
  • Rajko Vasojević (1)
  • Roland Seeliger (1)
  • Sandra Rapo (1)
  • Sanja Jevđenijević (1)
  • Sanja Mrđanov (2)
  • Saša Stamenković (1)
  • Silvia Tomić (1)
  • Slavica Vučetić (1)
  • Slavica Vujičić (1)
  • Slaviša Lečić (2)
  • Slavko Vujnovic (7)
  • Slobodan Anić (2)
  • Slobodan Radoičić (1)
  • Slobodan Roksandić (1)
  • Slobodan Žepinić (1)
  • Snežana Glavonjić (1)
  • Snežana Trajkovski (1)
  • Snježana Pivaš (1)
  • Sonja Nenić Andreev (1)
  • Srdjan Grbić (1)
  • Srđan Grubić (1)
  • Srđan Pavlović (1)
  • Stefanija Georgieva (8)
  • Stevan Ćomić (1)
  • Svetlana Mirković Borčić (1)
  • Svetlana Pajić (1)
  • Svetlana Žikić (2)
  • Tamara Dragašević (1)
  • Tamara Lazić (3)
  • Tamara Matović (2)
  • Tatjana Bolpačić (22)
  • Tatjana Jovanović (1)
  • Tatjana Lukić (2)
  • Tijana Anđelić (1)
  • Tijana Drljević (1)
  • Tijana Rauš (1)
  • Tomislav Mimica (1)
  • Tomo Djekovic (1)
  • Vedran Babik (1)
  • Vedrana Božić (2)
  • Vedrana Vukša (1)
  • Velibor Ilić (1)
  • Veljko Stanojković (1)
  • Veljko Žarić (1)
  • Veroljub Zmijanac (1)
  • Vesna Stojanvić (1)
  • Violeta Kovačević (1)
  • Vladan Buha (1)
  • Vladan Matović (1)
  • Vladimir Petković (2)
  • Vladimir Popović (1)
  • Vladimir Stojković (1)
  • Yeghishe Avagyan (1)
  • Žaklina Teofilović (2)
  • Žarko Milovanović (1)
  • Žarko Savić (1)
  • Željko Ćulibrk (1)
  • Željko Vidojević (1)
  • Živka Mutlak (1)
  • Živorad Radovanović (1)
  • Zoran Blagojević (1)
  • Zoran Daljević (1)
  • Zorica Dinić (1)
  • Zorica Popović (1)
  • Đorđe Koprivica (2)
  • Đorđe Milinković (1)
  • Đorđe Živanović (1)
  • Najnoviji Broj Controlling Magazina

    Controlling magazin #12

    Tema:
    "SUPPLY CHAIN"

    Autori:
    Preko 60 autora: Actavis, Elektromreža Srbije, BASF, Uniqa osiguranje...

    Preuzmi elektronsko izdanje