KAKO KOMUNICIRATI SA MILENIJALCIMA? Sandra Rapo, Ekspert za razvoj i promociju brendova.
[caption id="attachment_27150" align="aligncenter" width="550"]
Sandra Rapo, Ekspert za razvoj i promociju brendova.[/caption]
Prema navodima Olivere Baković iz digitalne marketing agencije WSI, danas u svetu 3 milijarde ljudi, dakle preko 40% ukupne svetske populacije, koristi internet. Od tog broja u visokom procentu čak 61% korisnika traži proizvode, usluge, savete i informacije preko interneta, jer ga smatraju svojim prijateljem koji „govori” istinu. A da je budućnost komunikacije usmerena na „produženu ruku” i „virtualni mozak” svih nas govori i činjenica da čak 80% internet korisnika koristi pametne mobilne telefone preko kojih je oglašivačima olakšano da lako i brzo, na najdirektniji mogući način, dođu do naših emotivnih i psiholoških „unutrašnjih svetova”, a za sebe, indirektno, do zagarantovanih prodaja.

Sve je u psihologiji, ne u tehnologiji! Chuck Bankoff
- Ko su zapravo „milenijalci“?
- Kako dopreti do „digitalnih umova” milenijalaca?

Tekst je preuzet iz Controlling magazina #14. Ceo magazin možete pročitati na ovom linku.
Još zanimljivih tekstova možete pročitati na ovom linku.