Kako generacija Z reformiše kulturu rada?
Generacija Z ulaskom u poslovni svet pomera i preispituje granice i odnose između kompanija i zaposlenih i stvara nova očekivanja.
Istraživanje Stanforda pokazuje da su mladi ljudi ove generacije veoma kooperativni, samopouzdani i pragmatični. Generacija Z nije upoznata sa svetom bez interneta i veoma ceni raznolikost u svom poslovnom okruženju. U potpunosti su naviknuti na digitalno okruženje, jer su odrasli uz pametne telefone i društvene mreže.
.
Ova generacija ima veća očekivanja od radnog mesta, nego ranije generacije. Oni daju prioritet fleksibilnim radnim aranžmanima, zajedničkim vrednostima kompanije u kojoj rade. Takođe cene povećanu podršku profesionalnom treningu i mentalnom zdravlju. Oni neće žrtvovati svoje slobodno vreme i mentalno zdravlje zarad posla. Ukoliko osete da njihova očekivanja neće biti ispunjena kod trenutnog poslodavca, neće mnogo oklevati da ga promene. Jedan od aktuelnih problema sa kojim se ovi mladi susreću na poslu jeste sindrom sagorevanja. Kao rezultat toga, dolazi do fenomena kao što su tihi otkaz i velika ostavka.

Koje promene generacija Z zahteva?
Ulazak generacije Z u poslovni svet menja stare odnose između poslodavaca i zaposlenih. GenZ populacija ima jasna očekivanja o radnom okruženju, kulturi i podršci zaposlenima. Oni su navikli da rade timski i fleksibilno i trude se da budu efikasni u obavljanju svog posla. Cene direktnu komunikaciju. Takođe više cene i brigu o sebi, u odnosu na generacije pre.
KAKO DA POSLODAVCI IZGRADE RADNO MESTO GDE ĆE GENERACIJA Z ŽELETI DA OSTANE?
Da bi privukli generaciju Z, poslodavci moraju razmotriti da ponude sledeće vrednosti:- Veće plate

-
Razvoj programa obuke i liderstva

-
Fleksibilnost

-
Podrška mentalnom zdravlju

-
Fokus na različitosti
