Kao što se u marketingu u cilju veće prodaje proizvodi brendiraju, tako se i preduzeća brendiraju kao poslodavci u cilju privlačenja postojećih i budućih talenata u većem broju, odnosno pridobijanja vrhunskih kadrova sa tržišta rada. Sledeći tekst ukazuje na sličnost između marketinga i HR sektora.
Pročitaj ceo tekst » »U hotelu Zira održan je 20.11.2014. godine 17. ICV Srbija sastanak. Imajući u vidu da su zaposleni srce svake kompanije i osnova njenog uspeha, tema sastanka je bila “HR controlling”. Na sastanku je prisustvovalo 50 controllera i HR menadžera. Sastanak je otvorio Bojan Šćepanović.
Pročitaj ceo tekst » »Zaposleni u Hrvatskoj rade 39 sati nedeljno. Da je rad kvalitetnije organizovan, bez nepotrebnih aktivnosti, više bi se bavili osnovnim poslom koji direktno utiče na poboljšanje konkurentne pozicije. Boljom organizovanošću smanjio bi se fond prekovremenih sati, pa bi se rad pravilnije rasporedio među radnicima.
Pročitaj ceo tekst » »Motivaciono pismo je jedan od načina da se kandidat izdvoji iz mora sličnih biografija. Pre nego što počnete da pišete motivaciono pismo, važno je da što bolje upoznate kompaniju i posao za koji konkurišete. Naglasite da delite iste vrednosti kao i kompanija. Motivaciono pismo treba da bude kratko.
Pročitaj ceo tekst » »Filijala švajcarske IT kompanije u Srbiji, Drey sinoć je otpustila 60 svojih zaposlenih od kojih su većina programeri. Kompanija je razvijala imidž veoma dobrog mesta za rad, tako da je poruka bila izneneađujuća. Bez upozorenja, zaposleni su dobili informaciju da više ne treba da dolaze na posao, jer je firma u procesu likvidacije.
Pročitaj ceo tekst » »