Benetton UnHate reklama-šokantno ili kreativno?

Benetton je uvek fascinirao sa svojim reklamnim kampanjama. Sada je podigao nivo igre na još viši nivo.
Pogledajte sledeće reklame:
- šokantno,
- kreativno
- ili nešto treće
odlučite sami!
Autor teksta je Daniela Laketić.
Autor
Daniela Laketic
11 Komentara
Po mom mišljenju ovo je dobra viralna kampanja, ljudi je sami šire a i pišu blogove o njoj
S tim da je cilj kampanje pozicioniranje brenda Beneton, tj. udara na podsvest potrošača (kao i kompletan Benetonov marketing sa bojama…)
Benetton marketing strategija definitivno zavredjuje poseban post. Ciljevi ovakvog “Shock Advertisinga” su svakako multipli: od samog brand awareness-a, izgradnje brand karaktera, imidza, emotivne povezanosti sa kupcima, preko besplatnog publiciteta, izuzetno brzog prodora kroz advertising guzvu i privlacenje paznje pa do stvarne zelje za ukazivanje na probleme u drustvu danas i pokretanje javnog mnejnja… Ali ono sto Benetton zapravo najvise zeli je naravno veca prodaja i veca vrednost Benetton brenda! Teska decenija je iza njega. Zara i H&M su odmakli daleko napred, jer su se daleko bolje snasli od njega u proteklom periodu. I Benetton je resio da ponovo pribegne ekstremnim metodama. Videcemo koliko ce biti uspesni ovog puta. Ili nas jednostavno vise nista ne moze sokirati danas, te ce i Benetton biti primoran da menja strategiju?
Pa, ja sam bio šokiran
Ne volim baš da gledam muškarce kako se ljube, a posebno političare ;( Brrrr…. grozota.
Shvatio sam i zapamtio poruku, no… Deluje mi zaista šokantno. Nisam znao da je tako nešto moguće. Mislio sam da postoji neka vrsta Zakona o Liku i delu (autorska prava) i sl?
Kreativno,interesantno. Pa iza te velike svetske politike stoji toliko toga…
Što da ne. Nedostaje Berluskoni, on je odavno u svakodnevici deo ovih reklama…
Od Danijele samo “top fresh”.
A Benaton je već imao seriju šokantnih reklama sa običnim likovima, pa se sada “odvažio” dalje…
Mislim da svakako zavisi od trzista i koliko je spremno da prihvati ovakav nacin komunikacije. Ne bih polemisao da li je sokantno ili kreativno, cini mi se da je bolji atribut hrabro. To je ono sto nedostaje mnogim kompanijama. Takodje, ovakav nacin komunikacije nosi sa sobom i dosta PR prasine za sobom i mislim da je hendlovanje ovog dela price mnogo zahtevniji deo od same pripreme kampanje. Pod ovim mislim da kampanja bude prihvacena kako treba kroz troubleshooting negativnog PR-a. Imam i ja pitanje za sve, sta mislite da li ima razlike u prihvatanju ovakve kampanje u Srbiji ako je u pitanju strani/svetski/evropski brand u odnosu na slicnu komunikaciju neke domace kompanije? Pozdrav
Bilo bi super videti poljubac
Tadića & Nikolića…
Čede & Dačića…
Yes!
Eto super predloga za MCB viral kampanju :).
Bljak
Generalno, ne volim da gledam muškarce koji se ljube… Još ako su mi poznati
Grrrrr, brrrr, bljak… Hejt, hejt, hejt…
Mada, verovatno bi bila posećena kampanja…
Negativna reklama takodje može biti dobra reklama!
Ja lično ne volim ni na fotografiji da vidim kako se muškarci ljube a kamoli ove poznate face. Jedino simpaticno Sarkozi i Merkelova, ostalo je bljak…
Dakle , definitivno odvratna reklama.
Očigledno da nedostaje prefinjene kreativnosti
Podseća poljupci od Brežnjeva. Brr… Ja bih više voleo zagrljaji, mada ovo nije tako kreativno.